maandag 15 april 2013

Het rommelmarkt seizoen is voor geopend!!

De LENTE is toch echt begonnen!! Heerlijk! 
En ook het rommelmarkt seizoen is weer geopend.
Zaterdag trokken Heidi en ik dus vol goede moed, met een lege tas en een portomonee vol klein geld op pad. We hadden onderweg besloten vooral heeeeel kritisch te zijn 
( onze huizen raken overvol )
en alleen de ECHT leuke dingen te kopen.
De buit? Vooral servies! 
Maastricht met de bekende pastel kleurige rand.
Mijn verzameling is nog niet als die van Irma van  http://allemaalkleurtjes.blogspot.nl/
( zucht... wat mooi heh!! ) 

allemaal kleurtjes

maar het gaat toch al een klein beetje die richting op! 
En wat een fijn gevoel als je op zo'n overvolle kraam hét kopje/bordje/schaaltje ziet staan! Hebben jullie al gerommelmarkt?

15 opmerkingen:

  1. Ohh wat leuk!

    Ik hoop mijn slag te slaan op de rommelmarkt van 30 april :)

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha toen ik de foto zag dacht ik dat het van allemaalkleurtjes was maar jullie sparen dat dus ook !! ik ben nog niet op een rommelmarkt geweest helaas zal eens gaan speuren of er 1 in de buurt is !

    ow ja.. ik zie dat samantha zegt 30 april dan is er natuurlijk overal vrijmarkt.. maar ik sta er niet vroeg meer voor op :-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog niet gerommelmarkt, maar dat gaat zeker gebeuren! Ik moet van mezelf ook heeeel kritisch zijn, maar dat is zo moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kun je op je blog niet de rommelmarkten en kringloopwinkels vermelden die bij jullie favoriet zijn? #dtv #wilookrommelen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yep....Zaterdag is mijn favoriet er weer in Achterberg...eindeloze rijen kraampjes...heerlijk!
    En ik ga zo echt niet kritisch zijn...maar schaamteloos kopen..kopen...KOPEN!!
    Na een winter op stal kan ik mezelf niet tegen houden:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke kleurtjes. Het kind en ik hebben net een rondje kringloop achter de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik houdt mijn ogen ook altijd open! Ik heb toevallig zondag zelf op een rommelmarkt gestaan en aardig wat centjes verdient! Heb me in kunnen houden om geen andere dingen te kopen.. alhoewel, wel een picknick mand voor maar 2 euro! Nu heb ik er 4, maar toch erg leuk om te kopen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, fijn weer he, al die rommelmarktjes in het verschiet!! Wel zo leuk naast mijn wekelijkse bezoekjes aan de plaatselijke kringloop, waar ik nooit meer eens iets leuks vind :)ik ben ook dit weekend weer eens heerlijk geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk...ook hier in huis staan kasten vol pastel...kijk maar eens op mijn blog bij verzamelen of servies......er komt steeds meer bij zo leuk !!...er is ook zoveel gemaakt.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben helemaal fan van dat pastelkleurige servies. Zo'n mooie spulletjes ben ik hier in Vlaanderen nog niet vaak tegengekomen. Misschien moet ik de grens eens oversteken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik sluit me helemaal bij jullie en de vorige dames aan: Rommelmarkten zijn heerlijk!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit naar een rommelmarkt ga, misschien toch eens doen (of heb ik er dan weer een verslaving bij)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog niet naar een rommelmarkt geweest! Het is (nog) heel even "kringlopen" met dit weer. Maar BIJNA!! Lente! (Toch??;))
    Leuk pastelkleurtjes!
    x Saab

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja ook fan van!! binnenkort is er een hele leuke hier in het brabantse,(misschien te ver, maar anders)aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd fijn als de eerste rommelmarkten weer beginnen... dit weekend maar eens op pad! Succes met het verzamelen van dit prachtige serviesgoed.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....