vrijdag 26 april 2013

Nog een week!! Ennnn... tip: koop bij Zeeman!

Nog 1 week en het is zover... 
de trouwdag van Heidi met haar mr. B
Kleding was al gescoord, 
schoenen en tasje staan klaar.
We hebben er zin in!!
Hopelijk met beter weer dan vandaag!!

Pumps: Omoda, Tas: Primark

Een paar weken geleden kocht ik
bij Juffrouw Saartje ( Gouda )
een paar bollen van honingraatpapier.

Gezellig om op een plankje neer te
leggen of als groep op te hangen,
maar helaas best prijzig dus 3 was nu even maximaal
Een paar dagen later liep ik bij Zeeman en ja hoor... daar lagen ze!
Groot en goedkoop!
Inkopen maar!! :-) 
Honingraatpapier-bollen: Juffrouw Saartje 

12 opmerkingen:

  1. Ik duim mee voor een zalige, zonovergoten trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh... Spannend! Wat een geweldige schoenen en tas heb je gescoord zeg, fietfiewwww. Ik ben ook erg benieuwd naar de bruid :-) alvast heel veel plezier op het grote feest! Enne, ik ga ook weer eens spieken bij de zeeman! Fijn weekend xx

      Verwijderen
  2. Voor eind volgende week wordt het weer warmer, ik hoop voor jullie dat het ook zonnig en droog zal zijn!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het weer beloofd beter te gaan worden, dus dat komt vast helemaal goed.
    Ik ga morgen ook even bij de Zeeman spieken. Bedankt voor de tip!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig setje, je tas en schoentjes! ik ren naar de zeeman ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schoenen!! ♥
    Ik hou het kort want ik ben naar de Zeeman...........:)

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi setje! Ik was gisteren bij de Zeeman, voor Baby Soft garen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow die kleurtjes van tas en schoenen.... helemaal mij.... haha !
    Die bollen heb ik ook, rond kerst heb ik ze opgehangen.
    Bij de Kruidvat hebben ze nu ook van dit soort bollen/bloemen, kost ook bijna niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, die tas heb ik ook! :) En misschien moet ik ook maar eens naar Zeeman gaan, want ik ben dol op dit soort decoratie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt? Goeie tip! En veel plezier volgende week, ik duim voor een fijn lentezonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Those are fabulous....they need a date day or an event! Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige schoenen & tas! Heel veel plezier volgende week op de bruiloft!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....