vrijdag 5 april 2013

Sweet Home...

Na 6 jaar genoten te hebben van m'n 
Sweet Home, is het raar om bezig te zijn
met inpakken, uitzoeken en vooral ook veelll
dingen weg doen (want in 6 jaar kun je achterlijk
veel verzamelen).

Na jaren heel veel gehaald te hebben bij de
Kringloop, kom ik er nu vooral heel veel brengen 
en zo houden we 't lekker in stand :-).


En al ga ik m'n huisje erg missen, ik ga ook
steeds meer de mindere kanten er van zien, nou ja,
die wil ik steeds meer zien...
Hoe irritant dat alles tocht, je de verwarming elke
dag kunt ontluchten, maar zonder het gewenste
resultaat, het scheef is waardoor de deuren juist
open of dicht vallen etc. 

En ondertussen lekker bezig om ons nieuwe
stekkie in te richten...
Modern en strak appartement (slik...maar wel
lekker comfortabel), zwart
en grijs er uit (slik voor vriendlief) en
kleur er in! 
Vooral mintgroen (looove it!)
't Wordt leuk, 't wordt anders en 't moet hier
en daar nog een beetje groeien, maar ik ben er
klaar voor!

Ondertussen ga ik weer verder met inpakken
en neem stukje bij beetje afscheid van m'n 
eigen meisjeshuis...
:-)

27 opmerkingen:

  1. Proficiat alvast met de nieuwe woonst! Een onbeschreven blad vol nieuwe kansen ...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met opruimen en inrichten. Toch ook weer heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met verhuizen..een hele klus...3 kwart jaar geleden ben ik ook verhuisd naar de woning van mijn vriend ;) met dezelfde pijn in mijn ♥ heb ik afscheid genomen van mijn "meisjes huis" met veel oude details (oud huis),...naar een strak ingericht appartement ook.
    Ik herken het; maarrrr het gaat zeker goed komen vooral als je vriend daar ook voor openstaat (lees; je hebt mannen die daar niets mee te maken willen hebben en zien het als hun eigen domein) ;) maar gelukkig kan het ook anders en hebben wij de juiste te pakken :) hahah.

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes joh!! Tzal vast even `slikken` zijn, maar je krijgt er toch iets moois voor terug!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfff wat een gedoe he, verhuizen. Maarrrrrr je hebt een mooi vooruitzicht!!
    Suc6 met de verhuizing..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend hoor zo'n stap en een heel nieuwe stijl. Het voordeel is wel dat je alles opnieuw kunt inrichten en op zoek kunt naar nieuwe bijpassende spullen. Veel succes met verhuizen en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh sterkte met afscheid nemen. je meisjeshuis, wat zeg je dat leuk! En binnenkort intrek nemen in je grote-mensen-huis :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat lijkt me toch wel eventjes een omschakeling, maar wel met een leuk eindresultaat! Sterkte met inpakken, verhuizen en je geliefde spulletjes naar de kringloop brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stap om je eigen huisje en spulletjes overhoop te halen. Maar er komt vast iets beters voor in de plaats.. En dat strakke appartement van vriend/manlief wordt hopelijk ook snel je eigen plekje!
    Veel succes met opruimen en afscheid nemen. En met (ongetwijfeld) alle drukte rond de bruiloft!
    Weet je trouwens of mijn post aangekomen is?
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maaike,

      Sorry!! Nog bedankt voor je post! Super leuk! :-)

      Groetjes, Chrissie!

      Verwijderen
  10. pff lijkt me niet gemakkelijk. Heb je niet 1 kamer voor jezelf die je kan inrichten naar eigen wens ? En een oud huisje (heb het ook gehad) is prachtig .. nostalgie... & tocht, lekkage, schimmel
    whaha goed weer een ervaring rijker :-)
    succes meis
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes en ik weer bijna wel zeker dat het heel gezellig gaat worden daar op je nieuwe stekkie .....

    Fijn weekend .... groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel suc6 met verhuizen. Altijd weer een hele klus. Dat zijn momenten waarop je inderdaad er achter komt wat veel spullen een mens kan verzamelen. Veel klusplezier in jullie nieuwe huisje. Ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Mintgroen is een erg mooie kleur....dus dat klinkt al helemaal goed!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes met de verhuizing en het wennen aan het nieuwe huis. Maar ik heb pas in de Happinez gelezen dat de mens gemaakt is voor veranderingen, ermee omgaan doen we namelijk iedere dag! Het komt dus allemaal goed! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhh als het appartement klaar is dan heb je heel wat te bloggen!!
    leuk ik zie er naar uit:)
    succes met pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. We zijn super benieuwd naar je nieuwe huis! En je plaatjes zijn ook weer super leuk!

    Groetjes Heidi en Judith

    Neem je ook is een kijkje ( of word volger ) van ons blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met afscheid nemen van je huidige huis en veel plezier in je nieuwe huis!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Herkenbaar! Al moet ons huis nog verkocht worden maar zit ook in de opruimmodus en het zien van mindere kanten aan ons huis omdat die lekker benadrukt worden door kijkers... *zucht*. Succes maar vooral ook veel plezier met deze stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat grappig om te lezen! Wij willen binnenkort ook gaan verhuizen...hoe fijn ons huisje eerst was hoe meer nadelige punten wij nu zien.
    Koud, klein, inderdaad schots en scheef, weinig licht...haha...Succes met je laatste afsluiting!! Op naar een nieuw *Geweldig* hoofdstuk!
    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh wat een vooruitzicht! Je gaat er vast een heerlijk huisje van maken!
    Enneuh, nu vergeet ik toch steeds wie van de twee gaat trouwen (sorry, jullie lijken zo op elkaar qua schrijven! en mijn geheugen is slecht...dat ook!) maar.... wisten jullie dat er ook een Mollie Makes handmade wedding is?... Kijk maar: http://www.molliemakes.com/inspiration/mollie-makes-handmade-wedding-out-now/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kijk alvast keihard uit naar foto's van dat nieuwe plekje! Veel succes met inpakken nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh, ik heb ook zo'n scheef huis gehad voordat we gingen samenwonen. Ik woon nu ook in een strak appartement, maar met heel veel kleur en allemaal dingetjes die het 'ons' maken. Geloof me, veel fijner.
    Fijn weekend,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Heel veel succes toegewenst met alles. De foto's van je oude huis zijn zoals altijd prachtig!

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo,
    wat een leuke blog hebben jullie! Mooie foto's en leuke verhalen! Ga jullie volgen.
    Veel succes en geniet van het zonnetje vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. viaviavia op jullie blog terecht gekomen.. mooi!
    verhuizen..moeilijk en leuk.. precies een jaar geleden zat ik ook tussen de dozen. succes en veel plezier met de nieuwe stek mooi maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh zo herkenbaar, ik ga ook mijn 'roze' paradijs inruilen voor een strakker huis van vriend lief! Veel plezier en genot!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....