vrijdag 12 april 2013

What to do with the kids??

Vandaag heb ik gezelschap van een kleine vriend...!
Erg gezellig. 
Maar wat ga je ( met dit weer ) met een jongetje van 6,5 doen?
Gelukkig vind hij alles leuk, dus eerst maar naar de kringloop.
Hij vond een paar leuke stripboeken 
en ik wat servies... allebei blij! :-)
Lunch werd een tosti met ketchup en 
als toetje een lange saté-prikker met fruit... 

idee van Pinterest

Daarna moesten er nodig cupcakes gebakken worden. 
Nu vind ik de 'gewone' altijd een tikkeltje droog... 
Ja sorry, het is heel hip maar ik vind ze gewoon niet zo lekker.
Maar bij de Xenos een cheesecake-cupcake-mix 
gekocht en die is echt lekker! 
Het versieren was natuurlijk het leukst, met bloemetjes ( van eetbaar papier ), glitters, chocolade en snoepjes. Met eetbare verf de nodige snorren, brillen etc. erop getekend. Dolle pret! :-)




17 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag ondanks het weer :)Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah aaaaahh leuk!!
    Veel plezier!!
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt heel gezellig! Zouden mijn meisjes ook wel willen!
    Zij hebben vandaag (het was studiedag) staan soppen op de veranda van onze nieuwe workshopruimte!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou jij mag ook wel een keer op MIJ passen :-) lijkt me een leuke dag !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een gezellige, leuke gslaagde dag!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fijn! Hier hebben we ook al cupcakejes gebakken en versierd. En zonet werd de keukentafel omgetoverd tot schilderdoek (met papier beplakt welteverstaan). Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I bet they loved your fruit kabobs.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie dag klinkt heel gezellig! Ik had mij er graag bij aangesloten ;-)!

    Fijn weekend,

    madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig! Genieten zo'n dagje :-) fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt supergezellig!! Vast een geslaagde dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit was een retorische vraag begrijp ik :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een superdag! Die komt vast vaker een dagje langs! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was 'n lekkere lunch.

    Doei Doei Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind cup cakes ook altijd vrij droog ... toch maar eens die
    mix van xenos proberen dus ..

    Fijne zondag .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was dus een geslaagde dag! Foto van de cupcakes???

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo te lezen hebben jullie een geslaagde dag gehad!

    Enne sommige recepten van cupcakes zijn inderdaad wat droog. Je moet maar net het juiste recept hebben!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....