zondag 26 mei 2013

Foto's bewerken in 'the cloud'

Foto's bewerken in 'the cloud'

Al een paar maanden geleden is mijn computer ermee gestopt.
Na jaren trouwe dienst was ie het zat. 
Hij is nog 1x gemaakt maar dat was een soort 
oplap voor een paar maanden. 
Gelukkig had mr. A er nog eentje van zijn werk, maar die is streng beveiligd
en leuke ( lees: onzinnige ) programma's werden niet toegelaten.
Balen!! 
Aangezien ik het vreselijk 
leuk vind om foto's te bewerken!!
 Vanmorgen bedacht ik me dat er ongetwijfeld een programma 'in the cloud' moet zijn
waarmee je dat kunt doen! En ja hoor...
Hierbij dus een rommelmarktvondst 
( oude chocoladekan... is t geen plaatje!! gehad van schoonpa )
in een bewerkte toestand...
Ga nu lekker knutselen! Bereid je voor op veel foto's met 'stickers' 'stempels' etc.etc.
Zie al dat er veeeeel mogelijkheden zijn!! :-) 



11 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf zeg,dat lijkt mij ook wel eens leuk om te doen,ben benieuwd naar meer bewerkte foto`s van je,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd! Hou ook zo van foto's bewerken!:) (mooie vondst ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat mag er zijn! Je zou bijna overstappen!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Welk programma is dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! ik ben ook wel benieuwd welk programma je gebruikt nu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk, dus kom maar op met je al foto's!

    Lieve groet, Miranda

    ps. Gezellig al die vrolijke boeketten en vazen in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit, de kan is inderdaad ook een plaatje hoor! Veel foto-bewerk-plezier :-)
    Fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je leuk gedaan! Super leuk die kan ♥.
    Ben benieuwd wat we nog meer gaan zien ;)...knutselse!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trouwens zie ik dat goed je tapijt die je toen je auto had liggen hahah mocht hij toch naar binnen ;)!?!?!
      Ben benieuwd waar hij ligt.

      Liefs Arja

      Verwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....