vrijdag 24 mei 2013

In huis...

In huis...

Heb ik veel bloemen staan.
Op tafel staat er altijd wel een 
(veld)boeket. En hier en daar nog 
wat losse bloemen in kleine vaasjes 
of oude glaasjes...
Momenteel doe ik m'n bloemen graag in pastelkleurige kannen (die ik bij de Kringloop haal).
Dat kan volgende week weer anders zijn en dan gaan alle kannen weer terug naar de Kringloop... haha... 


Bloemen : Delphinium, tulpen, 
craspedia (gele bolletje), gerbera's, pioenroos, campanula 


In de zomer heb ik meestal ook wel 
een franse geranium staan.
Ben sowieso dol op geraniums!! 
Ik heb een soort droomhuis op het oog
(staat in mijn vorige woonplaats) hierin woont een ouder echtpaar, en zij hebben voor een hoog raam een 
prachtige, oude, hele lange geranium. 
Ben bijna verliefd op dat raam!!
Ik rij vaak even langs om te kijken of er niet toevallig 
een 'te koop' bord in de tuin staat... 



M'n geranium gaat in stijl en staat in een licht-blauwe pudding vorm van Petrus Regout. Ja, het is me een dame hoor! :-)

Ook met bloemen uit de tuin kun je een gezellig boeketje maken.
Vanmorgen wat lelietjes-der-dalen geknipt met een takje bloeiende  rosemarijn. Ruikt heerlijk en staat heel schattig. 

In huis is het bijna zomer.... 
nu buiten nog!! :-)


7 opmerkingen:

  1. Altijd gezellig bloemetjes in huis,de bovenste foto vind ik schitterend,ik wens jullie een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloemen maken een huis af. Ik ben ook fan van de bovenste foto!
    Fijn weekend.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er schitterend uit !
    en lang leve de kringloop zo kunnen we nog eens wisselen van decoratie !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Look at how those just brighten up the whole house.....Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooie roze kan wil ik ook wel bij de krigloop tegenkomen :-)! Je bloemen staan er prachtig in.

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd gezellig, bloemen in huis. Vooral zo'n mooi veldboeketje... Heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....