woensdag 8 mei 2013

Nog even nagenieten...


Eindelijk was het dan vrijdag 3 mei!!!
Met z'n allen er naar uitgezien!
En het was echt fantastisch!!!! 
Heidi en Mr. B. zijn nu heerlijk op huwelijksreis... 
en ik weet niet zo goed welke foto's ik wel/niet mag publiceren! :-)

Daarom maar een "onschuldige" 
waar het bruidspaar zelf niet opstaat! 
Als Heidi weer terug is 
komt er misschien meer... 
Ik kan jullie wel vertellen dat ze er super, geweldig, waanzinnig, sprookjesachtig, 
mooi uit zag!!
En Mr. B. vond dat ook!! :-)

Cupcakes, door Chrissie gemaakt voor de bruiloft

14 opmerkingen:

  1. He jakkes, kom ik hier koekeloeren, zie ik nog niks. Je maakt me nieuwsgierig. Dat Heidi maar en hele fijn reis heeft met B. En gefeliciteerd natuurlijk:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!!!!!!!
    Ben zooo benieuwd!! :)

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk, ben zoooo benieuwd!! Heidi, van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!!! Kom maar gauw op met de rest van de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd. De cupcakes zien er in ieder geval al prachtig uit! En gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De cupcakes zijn er alleen al veelbelovend uit! Gefeliciteerd met je vriendin!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo... de cupcakes zien er lief uit! Ik kijk echt uit naar meer mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!! Heel veel geluk gewenst :-) en wat een mooie cupcakes... Ook ik ben benieuwd naar de foto's! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst!
    Ook ik ben razend benieuwd naar de foto´s.
    Die cupcakes zien en heerlijk uit.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How exciting and your cupcakes look smashing! Heiid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk die cupcakes, ook dat bordje erin...toppie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk om mijn stempels zo terug te zien, hihi. Ben benieuwd naar de verhalen (foto's!) en als je dit leest Heidi: gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....