woensdag 15 mei 2013

The Wedding # 1


Tijd niet geweest hier, maar ik ben
inmiddels GETROUWD!!!! :-)

Het was de meest heerlijke dag ever! 
Het mooiste weer dat je je kunt wensen, de mooiste
en liefste bruidegom en alll onze lieve familie en
vrienden!

En...heerrrlijk vooraf de tijd gehad om samen
met m'n zusjes en Chrissie alle details te 
bedenken en knutselen! 



In een boomgaard maakten we foto's!!
Onze fotograaf Celica was ge-wel-dig!
Ze zag mijn oma's oude stoeltje staan en 
wilde deze graag meenemen voor de fotoshoot!
Het resultaat is echt heel gaaf!

Kan niet wachten totdat we al haar foto's krijgen,
maar we moeten nog een paar weken geduld hebben.
Gelukkig hebben we genoeg foto's die door onze
gasten zijn gemaakt en ik ga jullie
binnenkort meer van de voorbereidingen en
details laten zien! 


Oh ja, en foto's van de honeymoon,
TOPlocatie op Lefkas (Griekenland)!

Pff...Back to normal life
;-)

Hoe is het met jullie allemaal?

41 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat zag je er prachtig uit! En zo'n mooi trouwboeketje! En het zonnetje was van de partij. Dat was duidelijk genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, wat mooi waren jullie en wat een super auto blijft mijn favoriet, als ik dat geluid hoor staan mijn haren overeind geweldig...
    Maar niet te vergeten het prachtige weer, je krijgt wat je verdiend toch :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw prachtig. Gefeliciteerd! Wat krijg ik zin in onze dag als ik jullie foto's zozie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!! Wat zie je er prachtig uit!!! Echt héél mooi!!!
    Ben heel benieuwd naar nog meer foto's!!!
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig ! Van harte gefeliciteerd !
    Ik vind je zó mooi met dat vleugje groen in je kleding, bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd,de foto waar je op de stoel zit en de lege stoel,daar dacht ik van die heb je van een bruids inspiratie site,vanwege de tekst,maar toen ik de andere foto`s bekeek,dacht ik dat ben jij en het is de naam van de foto schietster,wauwww die foto`s zijn echt geweldig,echte klasse en je de foto met de Mustang is ook helemaal top,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo wat zag je er mooi uit!!!! Hier heb ik zo naar uit gekeken.
    Wil je nu even alle foto's posten, en geen 1 achterhouden.
    Dankjewel.
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, je ziet/zag er schitterend uit! Helemaal zoals ik me inbeeldde, super! Ik kreeg er zelfs kippenvel van... Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd! Wat ziet het er mooi uit allemaal. En de groene accenten zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat!! Wat zag je er mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat zag je er mooi uit!!
    Super mooie dag zo te zien!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! En wat zag je er mooi uit zeg, de foto's met het stoeltje vind ik het leukste. En die met je man natuurlijk ook !

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Ziet er allemaal geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. van harte gefeliciteerd.. Heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd!!
    Wat een prachtige foto's, je ziet er stralend uit... Super!
    Geniet lekker na van al deze mooie belevenissen.
    xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!! Zo te zien was het inderdaad een heerlijke dag, want de foto's zijn prachtig! Ze kunnen zo op Pinterest ;) En de jurk.. WAUW! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd wat een mooie fotos van hele mooi dag
    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nogmaals gefeliciteerd, wat een prachtige foto's en wat zag je er prachtig uit. Echt een stralende bruid!
    Leuk die foto's met je oma's stoel.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. GEFELICITEERD! Ik zag laatst een quote met deze strekking: jammer dat ik getrouwd ben voordat Pinterest er was, dat gevoel krijg ik nu ook weer heel erg! Wat een plaatjes! En wow die Mustang!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow!!!!!!! Gefeliciteerd!!!
    Wat zie je er PRACHTIG MOOI uit!!!!
    En die foto's....wow!!!!
    Ik blijf maar wowen....
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Heidi!!
    Het zijn PRACHTIGE foto's!!

    Geniet van alle mooie herrinneringen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd! Wat een schitterende foto's! De aankleding is echt super en wat zie je er prachtig uit! Ik blijf maar uitroeptekens plaatsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! En wat zagen jullie er geweldig uit, en wat een sfeer! Ik weet nog hoe ik bezig was met de aankleding van te voren. Zo leuk om het uit te zoeken, en dingen te maken etc etc.

    Helemaal geweldig....

    Liefs Bianca
    www.atmicasa.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Yeah gefeliciteerd!!!
    Ziet er mooi uit uit hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd, wat een fantastische jurk heb je aan en dat boeket!!! Supermooi allemaal, ben erg benieuwd naard e rest:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte gefeliciteerd mevrouw want dat ben je vanaf nu. Wat zag alles er mooie en sfeervol uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig en met dat mintgroen, heel mooi! ik ben zeker benieuwd. en de fotograaf had helemaal gelijk, prachtige stoel! Geniet maar lekker ervan... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow prachtige plaatjes. Heel veel geluk (groot en klein)!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd en wat zie je er prachtig uit!!! Geweldige jurk... ben benieuwd naar de andere foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow wat een mooie foto's zover! Van harte gefeliciteerd nog! Fijn dat het zo'n onvergetelijke en zonnige dag was. De foto's van de schoenen is GEWELDIG. ben benieuwd naar de rest. geniet nog van je wittebroodsweken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat fijn dat jullie dag zo perfect was, zo zien de foto's er ook uit! Je jurk is echt heel mooi.
    Ben heel benieuwd naar de foto's van de voorbereiding. lieve groet, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd! De foto's zien er allemaal veelbelovend uit, kan mij voorstellen dat je een geweldige dag hebt gehad. Geniet nog even lekker na.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het ziet eruit als een sprookje! En wat fijn dat het weer mooi was. Jullie zijn een prachtig paar. En.. zo leuk jou en Chrissie eens "in het echt" te zien.
    Blijf maar lekker lang op jullie roze wolk. Veel liefde & geluk gewenst!
    Liefs,
    Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Breathtakingly beautiful Heidi! Congratulations to you and your hubby on getting married. It looks like you had the most amazing day! Just gorgeous! All the very best for a wonderful future together! Tania ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh wauw wat zag je er mooi uit, mooie jurk, mooi boeket, mooie schoenen!!! Wat fijn dat het mooi weer was, heerlijk! Ik wil ook alle foto's zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie foto's! Je zag er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd, dat ziet er fantastisch uit! Nog even lekker op die roze wolk blijven zitten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd en wat zien jullie er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat zagen jullie er mooi uit! Plaatje hoor :). Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, wens jullie veel liefde en geluk toe. Dikke xx Saab

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Waaaauw gefeliciteerd! Wat zagen jullie er prachtig uit en wat een heerlijke (pastel) details. Mooi en persoonlijk.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  41. heb ik gewoon een aantal berichten van je gemist !
    gefeliciteerd en je ziet er echt prachtig romantisch uit !

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....