maandag 27 mei 2013

The Wedding # 2


Het lijkt al weer even geleden, ooit,
toen ook de zon scheen en het net zo heerlijk was 
als vandaag, toen was onze trouwdag :-).
En bijna net zo heerlijk leuk als DE dag, 
waren de voorbereidingen.

Bij deze Instagram-momentjes van 'the week before...'

Bovenste foto's:
* Bij m'n ouders in de tuin zetten we een
tent op, waar we slingers van kant en zakdoeken
ophingen.
* Eindeloos veel bruine zakjes; bedankjes.
* Van het groene kant (gescoord in de Kringloop!!!) :-) 
wat ik op m'n jurk in m'n
taille had, maakte ik nog een strik voor in m'n 
haar (voor 's avonds).


* De bedankjes, pfff, wat een werk, maar ben er wel
echt blij mee!
Mooie stempel met onze letters er op die Readkapke
voor ons maakte en die ik ook gebruikte voor de
cake-toppers, enveloppen and so on!

In het zakje zat een cellofaan zakje met twee
theezakjes met hartjeslabel en lekker wat
pindarotsjes (al kan ik die inmiddels niet meer
zien!!)


* De slingers met kanten kleedjes werden door
m'n moeder gemaakt! Kleedjes door de midden knippen,
biesje er omheen en naaien maar! 
* Onder de overkapping maakten we een tafel voor
de taarten, waar een geweldige slinger
boven kwam te hangen, die ik later laat zien.
* Voor in de kerk beplakten we reageerbuisjes met
taartonderzetters en vulden ze met schattige
bloemetjes! 

Word er weer wederom weer helemaal blij van...

En...Ik zit op dit moment (19:28 uur) met de 
laptop op m'n schoot...buiten!! 
Hoe heerlijk is dat!!


Enjoy Ladies!!

12 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal prachtig uit! Zoals op de plaatjes van pinterest ;)
    Nog gefeliciteerd en heel veel gelukkige jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan.. Erg leuke kleurtjes ook. Denk dat de voldoening dubbel zo groot is wanneer je zelf voor deze details kan zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super leuk, dat slingertje met kant is een leuk idee!
    Die ga ik onthouden ;)

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er allemaal weer gezellig en verzorgd uit! Ik kan me zo voorstellen wat een geweldige dag het was! :) Nog veel plezier met alle 'herinnerfoto's!', lijkt mij heel leuk om dat keer op keer weer terug te kijken, toch?! ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er allemaal sfeervol uit! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal toppie uit,leuk dat zoveel zelf gemaakt werd,daar hou ik ook van,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er allemaal supermooi en gezellig uit! Fijn hoor het zonnetje...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeetje, ik vind werkelijk alles mooi en ook zo romantisch!!!
    alleszins nog een dikke proficiat
    groetjes
    inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige leuke knutsels heb je gemaakt voor een bruiloft! Helemaal leuk zeg! Ik ga je volgen voor nog meer leuke knutsels. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....