donderdag 27 juni 2013

Dagboek...


...Zo wil ik Instagram eigenlijk gebruiken.
Een beetje als m'n dagboek...

'k Vind het echt leuk! Al vind ik het voorlopig
geloof ik nog prima om het vooral 'voor mezelf'
te doen. Oké, oké, ik heb één volger; m'n 
zusje :-). 

Via de blog vind ik het dan wel weer leuk
regelmatig 't één en ander te delen;
Dussss, deze week...
...Kocht ik bij de Hema weer nieuw tape,
geweldig leuke neon stickers en etiketten,
printte ik wat plaatjes uit é voilà, weer
wat leuke kaartjes!
...Maakte ik m'n outfit voor bruiloft van zwager
en schoonzus compleet!
...Maakte ik ons trouwalbum af! En hing wat
mooie trouwfoto's in de slaapkamer op.
...Merk ik dat ik steeds meer kook met alleen
maar verse ingrediënten, heerlijk! 
...Deed ik met m'n zusje een bakkie bij Starbucks,
m.n. voor de Carrot Cake, looooove it!

Ook bij jullie vind ik het erg leuk om
Instagram-momentjes langs te zien komen! 

Verder hoorde ik net op 't nieuws dat postzegels
ws weer duurder gaan worden en de post in de 
toekomst misschien nog maar op drie dagen 
bezorgd gaat worden, want...... niemand stuurt
toch meer brieven en kaartjes...

Huh??! Echt, ze hebben blogland nog niet
ontdekt zeker!! Halloooo, het is nog hipper dan
hip om eindeloos te versturen!
Misschien moeten we gezamenlijk op de barricaden?
;-)

Ciao Ladies! 

14 opmerkingen:

  1. Oeh leuk zo'n online dagboek! Ik vind het altijd leuk om even in andermans leven te spieken ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice :-) Altijd leuk om op deze manier in iemands leven te kijken.
    Ben ook bij de Hema geweest, vind de nieuwe stempels erg leuk en kon me niet meer beheersen ;-)
    Enne het wordt tijd dat die mensen van de post eens wakker worden...
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zo'n online dagboek!
    Ik heb mezelf vandaag bij Hema ook niet kunnen beheersen -> bijna alle stempels zijn mee naar huis gegaan :-)
    Wat was je toch een prachtig bruidje!!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo een kijkje in je leven te krijgen. Wat een leuke tape bij de Hema he? Ik heb van het weekend ook tape en stempels meegenomen. Heerlijk ook lekkere verse ingredienten zoals tomaatjes en basilicum. lekker pesto maken! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezamenlijk op de barricade, goed idee!! Leuk wat je allemaal aan het maken bent! En de trouwfoto is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je foto's! En ja dat hoorde ik ook vandaag van de post, zijn ze nu helemaal gek geworden ;)! xx Saab

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo'n dagboek met mooie foto's!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In België klaagt de post ook en ik doe nog zo mijn best ;)
    mooie foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Instagram is echt leuk...alle foto's zien er mooier uit :)
    Wil je geen volgers? (Ik ben te vinden op instagram als @karoeza). X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit had ik nog niet gehoord over de post..hier gaat zeker elke week een kaartje de deur uit! Jammer als dat zo wordt, dan stuurt niemand elkaar meer een kaartje, het is juist zo gezellig om post te ontvangen!! Heb je zelf kleding genaaid voor de bruiloft van je zwager en schoonzus? Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your blog is always such a happy stop....Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is wel een heel leuke manier om een dagboek bij te houden. Ook ik bracht een bezoekje aan de Hema en kwam met een goedgevulde tas weer thuis ;)

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via Judith kom ik even bij jou kijken. Wat heb je een leuk blog, en je schrijft gezellig. De fotocompositie vind ik prachtig. Nou ben ik nogal een digibeet dus zoiets zie ik mezelf niet fabriceren, maar je moet allemaal iets te wensen over hebben in het leven :D
    Ik kom gauw weer eens bij je neuzen.
    Groetjes Kakel
    http://kakelbont.freeweb.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....