donderdag 20 juni 2013

Just @ Home...


Ik geniet dagelijks van ons huis...
Hoewel ik moet wennen aan de nieuwe
omgeving waar ik wonen, hoef ik gek genoeg
totaal niet te wennen aan het huis. 

En al heb ik nog een eindeloos lange TO DO
lijst om dingen op te ruimen, handiger in te 
delen, op te leuken en te verven/maken,
het voelt gewoon lekker als ons
THUIS!


Het perfecte bosje bloemen wat ik van manlief
kreeg van 't weekend! Helaas is 't weer van 
de afgelopen dagen niet optimaal voor bloemen,
maar ach...

Heellll langzaamaan breidt m'n verzameling pastel
servies uit! Loooove it!


Ik hou zo van Basilicum, maar ze doen 't nooit
lang (zeg maar gewoon heellll kort) bij mij.
Toch staat het nu op een perfect plekje en heb ik
goede moed!!

Verder ben ik errrg blij met de trolley van Ikea
(past perfect bij de kleur van de muur) en de
kaartenrekjes van de Hema!


Mmm..Ik kijk nu tegen dit dienblaadje aan en 
dat is nr 1 op m'n to do-lijst; dienblad verven
in kleur van de muur.

Van de week leuke foto af laten drukken die we
naar onze bruiloftsgasten versturen. 

'k Ben bezig met ons fotoalbum!! De foto's
van de fotograaf zijn zooo mooi!
Binnenkort laat ik er hier nog wat van zien!


Oh ja, vakantie boeken is toch nog bijzonder 
snel geluk!

   +        
  Dit spreekt voor zich!!!:-)    En een weekje Ardèche!!


De voorpret kan beginnen...

Hebben jullie al plannen?


11 opmerkingen:

  1. Allemaal mooi! Ik geloof meteen dat het voelt als thuis :-)
    Wat fijn dat het al gelukt is een vakantie te boeken, klinkt heerlijk!
    Wij blijven in Nederland en gaan leuke dagtripjes maken... Ook fijn!
    Geniet van jullie heerlijke huisje!
    X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je huis als thuis voelt; het ziet er dan ook allemaal erg gezellig uit! Leuk om een vakantie uit te zoeken en zo te zien gaat het helemaal leuk worden; Parijs is echt geweldig en ook de Ardèche is prachtig. Wij gaan dit jaar naar Toscane...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes heb je in je kast staan. wat betreft die basilicum: je hebt van mapal een heel handig potje daar houdt het plantje het ook heel lang uit. Het potje bestaat uit 2 delen: in de onderzijde doe je water en dmv een draadje die je in het plantje prikt en in het water laat hangen hoef je geen water te geven. Ideaal. Wij blijven thuis en gaan gezellig in Nederland er op uit We wonen vlakbij het strand dus helemaal niet erg. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige foto's! Ik moet niet te lang naar al die leuke pastelkleurtjes van je servies kijken, anders heb ik er straks weer iets bij om op rommelmarkten naar te speuren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw huis, een plaatje! Ziet er allemaal zo gezellig uit!
    En heerlijk naar Parijs en de Ardeche, goed vooruitzicht! Wij gaan Italië opzoeken, voor het eerst naar Toscane. Heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk plekkie zeg!
    Echt gezellig!

    Wij zijn er nog niet over uit waar we heen gaan dit jaar hahah maar dat kan heel snel gaan...:) een last minute denk ik :).
    Fijn weekend alvast!

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heerlijk uit dat huis van jullie! En wat fijn dat de vakantie toch nog is gelukt zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige inrichting heb je toch, kan me voorstellen dat je je er gelijk thuis voelde! En een vakantie geboekt, heerlijk. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap zeker dat dit al helemaal je thuis is. Heerlijke inrichting!
    En ook wij hebben net pas geboekt, Kreta word het dit jaar.. x Saab

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yes.... een lange reis door Marokko in september. WOOHOO!!
    Greetings!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Basilicum regelmatig water geven.... Ik geef hem om de dag een beetje en bij mooi weer zelfs iedere dag een scheutje, en hij doet het nu goed! ( Ook na de 11e plant....) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....