donderdag 20 juni 2013

Kringloop knutsels...

Heb vanavond een knutselavondje...
Met dat warme weer ben ik nooit zo enthousiast 
om veel te gaan doen
 met een kan citroenlimonade en een hoop knutselspullen kom ik de avond wel door!

Ik heb m'n knutselspullen meestal second hand, stuk goedkoper, beter voor het milieu en vaak een stuk origineler!
Een paar weken geleden kocht ik een schattig prentenboekje op de rommelmarkt

Wil van de kaft een notitieboekje maken 
en van de inhoud vouwde ik een 
hoop kraanvogels
Omdat ik een vogel zonder huisje zielig vind, maakte ik er ook maar een huisje voor
Draadjes zet ik vast met strijkkralen 
van de kringloop
Van wol ( ook kringloop ) maakte ik nog wat pomponnetjes, altijd gezellig om aan een cadeautje te doen
de mand waarin ze liggen is trouwens ook van een rommelmarkt...
haha... als ik hier om me heen kijk is eigenlijk alles van de kringloop, behalve mr A!! :-) 



9 opmerkingen:

  1. Erg leuk en origineel.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk en net wat je zegt beter voor het milieu en de portemonnee en ook nog eens veel origineler. Goede combinatie: de titel van het boek en wat je er van gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, zie ik nu pas!!! Het droomvogeltje, en ze hangen nu op m'n slaapkamer!

      Verwijderen
  3. Echt zo leuk gemaakt! Ik krijg ook zin om te knutselen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Lekker knutselen. Ik had toevallig deze week ook een huisje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er ontzettend leuk uit! Pascale X PS Komt vast door de lekkere limoncello ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier vanavond! Leuke vogeltjes!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi he, dat je van al dat mooie spul van de kringloop weer nieuwe mooie dingen kunt maken? Mooi gemaakt hoor! Fijne zondag nog.. x Saab

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....