maandag 17 juni 2013

Lang leve de zomer...


Vorig weekend had ik een vrijgezellenfeestje
van m'n aanstaande schoonzusje!
We hebben een puzzeltocht gedaan (met hilarische
opdrachten) in een Lelijke Eend!
Het was ontzettend leuk :-)
Dak open, stuntelen met schakelen (werkt echt
heelll anders), kaart lezen (help!) en 
onderweg lekker high-teaen op een kleedje.
Helemaal top!
Kijk eens op de site van Vintage Road Trips!
Na deze ervaring wil ik de rest ook heelll
graag eens huren! En wat denk je van een 'Eend'
huren in de Provence... :-)


Verder is het toch eindelijk zomer!
Dit weekend genoten van een zelfgemaakte 
smoothie, bloemen van manlief gekregen (perfect
bossie!), een zomerse Flow van m'n zusje gekregen
en lekker genoten van fijn eten!


Een paar kiekjes op de slaapkamer.
'k Ben heelll blij met het vestje wat ik aan heb;
vorige week bij King Louie besteld (veelll korting,
jummie!) en van 't zelfde stofje ook een jurkje!
Love it! 


Ladies, ik ga me psychisch voorbereiden
op temperaturen boven de 30 graden ;-)
en ondertussen nog een vakantie zien te
boeken op een camping in Frankrijk, midden in
't hoogseizoen. Tot nu toe een redelijk
onbegonnen zaak, zuch...
Hadden, hadden, hadden we nou maar eerder....


Ciao!



11 opmerkingen:

  1. Wat leuk die kever.!!!
    Succes met het zoeken. Een tip van de prof: ga campings zoeken via zoovers. Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige, zomerse bezigheden ... Gewoon lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg die kevers, en vespa-tjes (wij hebben er ook een en ik cross overal naar toe met dat ding haha) ideaal!
    Leuke zomerse foto's heb je gemaakt.
    Gezellig die bloemen ♥.
    Wat heb je een leuk blousje aan, mag ik vragen waar je die gekocht hebt?

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blousje is een uitverkoopje van de Vero Moda :-)

      Verwijderen
  4. Haha wat leuk zo een tocht in een lelijke eend! Rijd je toch maar mooi in een cabriolet hè?! ;)
    Succes met zoeken naar een camping, gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige dag en wat lijkt het me enig om in zo'n lelijk eendje te rijden. Ik vind ze overigens helemaal niet lelijk hoor, prachtig! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke post! Je vestje is enig (maar de link werkt helaas niet...:-( )
    Succes met boeken, hopelijk vindt je nog iets leuks, zal vast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, cruisen in een eend!! En ja, dat is inderdaad een perfect bossie, fijn een man die weet wat mooi is ;-)
    Geniet lekker van het warme weertje en succes met het boeken van de vakantie!!
    (Ik heb zojuist geboekt, maar de verkeerde maand -augustus i.p.v. juli- ingevuld... aaaargh!!!, morgen meteen bellen)
    Fijne week nog, xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke zomerse post! Hou ik van! Erg leuk zo'n toch met lelijke eend. En je King Louie vind ik super, ben een groot King (en Petit) Louie fan! Geniet nog even van het mooie weer, het is zo weer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je er weer een gezellige post van gemaakt! Je vestje vind ik superleuk en ik wens je succes bij het vinden van een camping.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....