dinsdag 25 juni 2013

Shoppen.....


't Is weer uitverkoop!! Love it!
Naast uitverkoopjes, kocht ik ook nog andere
leuke spulletjes afgelopen week, maar vandaag
deed ik echt een top aankoop!! Maar dat komt zo :-)

* Zaterdag kocht ik de roze bloemetjes, geen idee hoe
ze heten, maar ik vind ze heerlijk zomers!
* Bij King Louie kocht ik het lichtgrijze jurkje + een
bijpassend vestje (staat een paar berichtjes terug)
met 50% korting!! Ieder seizoen bestel ik wat via de
webshop tijdens de Sale.


* Ha, en dan nu m'n TOP aankoop, ben er zooo blij mee!
De vaas bedoel ik... (ja, het jurkje ook hoor).
Vanmorgen bij de Action liep ik er zo tegenaan voor
maar 3,99 euro!!! :-)
* Het jurkje kocht ik zaterdag bij de WE, ook met fikse
korting! Dit jurkje gaat iig mee naar Parijs! 


* Deze lovely dress kocht ik een tijdje geleden in
de webshop van Esprit. Deze is voor een bruiloft;
nog twee weekjes in de kast en dan mag ik 'm aan!
* Het gele lijstje kocht ik van 't weekend bij de 
Kringloop en het witte lijstje bij de Action.
Voor bijna niks toch weer een paar leuke items!


* Het plantenboekje van de Kringloop verknipte ik
(haast zonde, hoor) voor labels en kaartjes (zie vorig
berichtje)


Houd het nou nog niet op?

Nee hoor, ik ga nog even vrolijk verder...
* OOK bij de Action; suuuuperleuke postpapier-pakketjes!
Envelopjes, etiketten, sluitzegels en briefpapier in 
verschillende dessins!
* En een neon riempje, ja, ook daar, je weet wel, bij
die winkel waar het eigenlijk gewoon altijd 
uitverkoop is ;-). 


De vaas is gewoon een mini-versie van de vaas
die er al staat! Staat overal leuk, voor nu maar
even op de salontafel...

Sjonge, voorlopig stop ik weer ff met aankopen 
doen, tenminste, ik doe een poging ;-)

Zijn jullie van het uitverkoop-shoppen?!

22 opmerkingen:

  1. Zalige aankopen! Jouw roze bloemetjes ... Lavatera is de naam! Ze stonden in de tuin bij mijn grootmoeder. Herinneringen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent verdomd goed geslaagd zeg, ik vind alles leuk!!! Ik dacht dat er geen eind aan kwam hahaha. En in de uitverkoop shoppen is altijd leuker. Veel plezier met je aankopen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen heb je gedaan.
    En ja die action altijd leuk.
    Maar ook heel verleidelijk wij hebben er tegenwoordig een bij ons in het dorp.
    Ik heb gisteren de knoopjes in bijna alle kleurtjes gekocht.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik heb vanochtend ook die etiketjes gekocht, en nog 2 blokken heel mooi 'PIP'-papier. En de knoopjes -in bijna alle kleuren- die Sandra noemt, kon ik ook echt niet laten liggen. Leuk om te gebruiken bij de haakworkshops die ik geef op school.
    Daar kun je echt helemaal blij van worden, van die supergoedkope geweldige aankopen.
    Ik ga weer lekker de tuin in, het is nu heerlijk weer (mijn oh zo goedkope planten van de Plantenhal poten, ook daar is het altijd goedkoop).
    Groetjes,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Echt super!! Leuke kleurtjes! Wordt super vrolijk van je fotos, elke keer denk ik 'aaaah wil gluren in je huisje' .. ziet er zo leuk uit bij je! Geniet van je aankopen.. Ik ga van het weekend even winkels bekijken in Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahah wat een geweldige aankopen zeg!
    Die vaas heb ik ook, kijk maar: http://arjavangarderen.blogspot.nl/2013/05/action-koopje-turkoois-bolvaas-de-vt.html
    En die etiketten heb ik nog niet ondekt bij de Action leuke tip!
    Dankje!

    Verder heb je super leuke jurkjes gescoord vooral L.K. helemaal super!

    Geniet ervan!
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik ben nog niet echt aan het uitverkoop-shoppen zoals je weet kom ik wel vaak in de kringloop en daar is het hele jaar uitverkoop :).
      Maar als ik dit zo zie moet ik nodig eens de stad in ;).

      Liefs x Arja

      Verwijderen
  7. Wat een geweldige vaas! Leuk ook met zo'n roze bloem erin, zo lekker zomers! En ik vind je groene jurkje ook heeeel mooi :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige,vrolijke foto`s,je aankopen zijn echt leuk! fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. welnee, gewoon doorgaan zou B. Stevens zeggen haha
    super leuke aankopen. De vaas van de action zag ik al op een ander blog, natuurlijk weet ik niet meer waar :-(
    Het ziet er allemaal weer even prachtig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super, geweldige, te leuke aankopen! En ja, ik ben zeker van het sale-shoppen, afgelopen weken ook veel leuke koopjes gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk!! Die vaas ga ik misschien ook nog wel ff halen! Gaaf hoor, en dat groene jurkje is helemaaaaaaaaaaaaal superleuk!
    Enjoy!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch die uitverkoop! Jij bent in ieder geval goed geslaagd; geniet van al je leuke vondsten.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Shoppen doet een mens goed, daar word je echt vrolijk van :-)
    Wat een leuke aankopen!
    Ook ik ben bij de Action geweest voor freubeldingetjes en voor leuke accessoires.
    En vandaag ook nog bij de Hema voor leuke stempels!
    Mijn dag is weer goed ;-)
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie jurkjes en spulletjes!
    Zo te zien moet ik binnenkort ook eens nodig de stad in ;-)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke bloemen he! Ze heten lavatera..Wij hadden ze vroeger veel in de tuin.
    Groetjes Giesanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo zo haha leuk allemaal hor. Heb je nu nog wel centjes over voor Frankrijk? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik krijg ook zin om te gaan shoppen als ik dit allemaal zie! Die radio op dat krukje en dan dat vaasje erbij.. helemaal mijn smaak! En je jurkjes zijn ook enig. Wordt tijd dat ik vakantie heb, kan ik ook de koopjes afstruinen. Zo'n zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat kleedje van de WE heb ik ook, leuk stofje hé!!
    Oh en dat briefpapier van de Action wil ik ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absoluut! Geen uitverkoop? Dan koop ik het ook niet! Zo blijft shoppen een hobby en het blijft gezellig voor je portemonnee, hihi! Geniet van al je moois! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een mooi blog en wat weet je alles mooi en sfeervol vast te leggen! Daarnaast schrijf je ook lekker enthousiast en vlot. En dat Action vaasje. Ik heb het ook vastgehad maar niet gekocht en heb nu spijt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....