dinsdag 4 juni 2013

Sweet (new) Home...


Het voelt goed ons nieuwe huis...
Ja, ook voor manlief is het min of meer nieuw,
want sinds zijn zwarte barokbehang plaatsgemaakt
heeft voor groene tinten, is er behoorlijk wat 
veranderd :-).

Voor mij blijkt de overgang van een stokoud,
karakteristiek en krakkemikkig huisje naar een
nieuw en strak appartement goed te doen!

Het gaat gewoon als vanouds; op m'n vrije dag
ontbijtje op de bank, bakkie koffie er bij en 
al snel staat de koffie koud te worden omdat ik ineens
met m'n camera rond loop te hollen...


Het is echt super leuk om opnieuw aan de slag 
te gaan met inrichten (toch maar één keer in de 
zoveel tijd verhuizen?! Blèh, dat verhuizen op zich
vind ik echter ver-schrik-ke-lijk!)

Ik probeer (yep, ik doe een poging) dit huis wat
volwassener in te richten dan m'n vorige roze 
meisjeshuis. 
Manlief is echt heel coulant (hoera!), maar soms
trapt hij even op de rem ;-).


Bovenstaand lampje komt uit de kringloop
en hebben we met muurverf geverfd. Ben erg blij
met 't resultaat!


Onze aankoop samen is onze hoekbank en de 
servieskast. Beiden bevallen erg goed.
De bank komt bij Loods5 vandaan en de kast is van
Timzowood. Erg leuke site om rond te kijken. Deze
kast is door hen zelf ontworpen en ideaal aangezien
je 'm heel makkelijk in elkaar kunt zetten, maar ook
weer uit elkaar kunt halen. 
Verder hebben ze goede leveringsvoorwaarden!


Een huis moet groeien en dat is leuk...
Deze vaas kregen we als huwelijkskado en past
echt perfect! De vintage radio heeft manlief vorig
jaar via Marktplaats gekocht.


Wat een heerlijke tijd nu om verse bloemen
in huis te hebben! Echt genieten!

Ladies, ik zie dat de zon gaat schijnen,
dus ga de deur open gooien, wasje draaien en
vanmiddag gezellig shoppen met zusje-lief!
Niks te klagen dus ;-)

Fijne Dag!!


26 opmerkingen:

  1. Wat een mooi behangetje heb je! Ik vond het kringlooplampje ook erg leuk, net als de ouderwetse radio!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je huis is prachtig, echt heel gezellig met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gezellig huis ♥!! Leuk hoor! Herkenbaar, ik heb de boel ook een beetje omgegooid (beetje maar hoor ;) haha) toen ik samen ging wonen in het huis van mijn vriend (toentertijd).
    Maakt het toch gezelliger....en jij moet je ook thuis voelen toch? :).
    Goed excuus toch :)?

    Het is een goede mix geworden hoor en de meubels zijn super mooi!
    De bloemen ook trouwens hahah.

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meis het ziet er weer super gezellig leuk en lieflijk uit !
    je kast is werkelijk geweldig en ik ga zo meteen eens op de site kijken.
    en inderdaad een huis moet groeien maar het ziet er nu al uit als een heerlijk thuis !

    fijne dag
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Ik vind het resultaat echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUK, LEUK, LEUUUUK :)! En wat fijn dat die vaas zo prachtig staat :)! Let me know wat je vanmiddag allemaal geshopt hebt :)! Dikke koes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben jullie een leuk huisje. Mooie kleurtjes en het ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het heerlijk `zoet` in huis. Zeker met de zomer in het vooruitzicht helemaal leuk! Geniet ervan. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk al dat zoete servies in die witte kast! je interieur moet inderdaad groeien. dat gaat vast lukken bij jullie, het ziet er heel erg gezellig uit. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een gezellig en sfeervol huis met mooie spulletjes,de bloemetjes erbij,echt super zo,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk bij jou steeds dat je plaatjes van Pinterest plukt, maar het is gewoon je eigen huisje. Ben jaloers, zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er allemaal mooi uit! Knap, hoor! En ondertussen doe ik hier wat ideetjes op. Bij ons ziet het nog allemaal wit, maar in de zomervakantie moet daar verandering in komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat ziet dat er gaaf uit!! Leuk om bij je rond te kijken! Dat lampje is echt geweldig.. Geniet lekker van je strakke, maar toch lief vrolijk gezellige appartement!
    (En van je man! Intussen getrouwd dus! Dan heb ik wat gemist, vrees ik.. Heb je je trouwjurk wel geshowd op je blog? Ik ga es ff snel terug kijken.. Gefeliciteerd in elk geval en maak er wat moois van samen.)
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heerlijk fris en vrolijk uit! Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een suuuppppeeeerrrr gezellig huis!!!!!
    Het vaasje van glas met gele stippen.
    En dan die heeeeeeeeeeerlijke servieskast!
    Mooi!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk huis, heb je super gedaan.. En, nou en, als je geen 'volwassen' huis hebt.. Dit is toch veel leuker! Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er gezellig uit, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een gezelligheid, en die radio bewijst maar dat manlief gelukkig ook goede smaak heeft!!
    helemaal heerlijk zo'n nieuw huis, ben zelf ook opzoek naar een nieuw onderkomen maar oh wat is dat moeilijk. zie nu al op tegen de zolder verhuizen(phoe wat een zooi...) geniet van je nieuwe huizepluis!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk positief berichtje en fijn dat jij en manlief samen inkopen doen het wordt steeds meer eigen zo. mooi! Groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your new home looks gorgious. I love the colors and your style!
    Have a nice weekend,
    FrauSchmitt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. erg mooi new huisje geworden het ziet er prachtig en sfeervol uit lekker veel lieve pastel kleuren erg mooi groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit berichtje had ik even gemist.. Wat super mooi is het geworden!! Echt prachtige kleurtjes en spullen, wauwie :-) Heel veel geluk samen in jullie nieuwe huis, geniet ervan! xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt er een heel gezellig huis van gemaakt. Die kast vind ik ontzettend gaaf!
    Heel veel geluk samen!!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....