maandag 8 juli 2013

SummerTime!



ZOMERRRRR.....SUMMERRRR!!

Hoe heerlijk is dit!!

Met dit weer lijkt een weekend gewoon al
een mini-vakantie :-)

Van 't weekend heerlijk genoten van terrasje met 
Chrissie, BBQ'en, poedelen aan de rivier 
(jaaa, ik woon tegenwoordig aan een rivier), vers fruit 
èn shoppen (nou ja, vooral 
terrasjes pakken in Den Bosch)
:-)


Verder nog een Instagram-moment van onze 
eerste aardbei :-), bloemen die ik vorige week
bijna voor niks op de markt kocht (en vervolgens 
zeer korte duur bloeiden), uitzicht op
de Lek, voorpret-boekjes voor de vakantie en
wat Den Bosch pics. 

Onderstaande foto wilde ik jullie ook niet
onthouden. Zaterdagavond in de Lepelstraat in
Den Bosch gegeten...echt een aanrader!! 
Super gezellig! Deze straatmuzikanten kwamen
langs en ze waren echt TE leuk :-).


Ladies, enjoy, enjoy, enjoy the SUN!


16 opmerkingen:

  1. Heerlijk he dat het nu eindelijk zomer is! En Den Bosch is zo gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jou is het echt SUMMER-TIME!! Geniet ervan. Lieve-groetjes. Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die zomer, kan wat mij betreft net lang genoeg duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat genieten! Dit weer is ook echt een cadeautje!
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Den Bosch is hartstikkel gezellig en de foto's zien er heerlijk zomers uit. pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he?! Hier was iedereen volgens mij aan toe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh gezellig he dat zomer-gevoel! Leuk die muzikanten, geeft gelijk de sfeer alsof je in het buitenland bent, niet? En het blijft voorlopig mooi, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Den Bosch is niet in de buurt voor ons, maar we komen er graag. Krijg gelijk weer zin om eens te gaan na het zien van je foto's.
    Heerlijk hoor, dat mooie weer. Wij genieten er ook zo van. Vaak buiten eten, soms al bij het ontbijt.
    Nog 2 weken in het schoolritme en dan zijn onze 3 meisjes heerlijk vrij! We kijken er naar uit.
    Fijne zonnige week gewenst!
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Heidi
    Lovely summertimes-pictures!
    Thanks a lot for your sweet commentm at my blog.
    Have a nice day!
    Kaspara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukzak, ik wil ook wel een rivier in mijn achtertuin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha alle steden in brabant vind ik gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh heerlijk deze collage! Ik ben zelf nog niet zo vaak in Den Bosch geweest, maar het ziet er super gezellig uit. Wat kan de zon ons als niet gelukkig maken he! ♥ Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn hè?! Ja, den Bosch is leuk! Ik kom er zeer regelmatig ;-)
    Geniet van zon, zon en nog meer zon! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij ben ik nog nooit in Den Bosch geweest en volgens mij moet ik dat toch maar eens doen!
    Heerlijk he zo'n mini-vakantie gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Flink aan het genieten! dus,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....