dinsdag 16 juli 2013

Theekastje-story....


Aangenaam.... Dit is m'n nieuwste 
Marktplaatsvondst, waar ik zeeerrr content mee ben :-).

Een theekastje, een opknappertje, met 'per ongeluk'
(uiteraard trapt Mr. B. daar niet in) my favorite colour!

En serieus; ik was op zoek naar een wit kastje
en de mevrouw in de advertentie gaf aan dat 
het kasje met een likje witte verf weer helemaal
'van nu' zou zijn. Hihi, volgens mij is mintgroen
nog ietsje meer van nu...
;-)


Toevallig had ik net het dienblad met de kleur
van de muur geverfd en oelala, wat matcht het kastje
perfectos! 


Ik ben er errrg blij mee en eigenlijk heeft het
wel een likje verf nodig, maar dat zeg ik niet hardop.
Mr. B. vindt verven namelijk leuk en ik niet! 
En de deal is dat als hij gaat verven het kastje wit wordt.
Ik roep dus dat het 'tegenwoordig' helemaaaall
niet erg is als er hier en daar wat verf af is en
dat likje verf voorlopig heus nog niet nodig is. 


Verder gaan we zo langzaamaan al aftellen
voor onze holiday :-).

En.... PARIJSTIPS in alle soorten en maten
zijn welkom!!!! 

18 opmerkingen:

  1. Niks meer aan doen zeg ik haha! Echt heel mooi dat lieve kleurtje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kastje! lekker zo laten voorlopig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee joh, zo zijn ze juist het leukst, net als met spijkerbroeken eigenlijk, nou oké daar hou ik zelf niet zo van, maar met dit soort dingen wel, écht! Ik heb trouwens net zo'n kastje maar die is nog blank dus we kunnen altijd nog ruilen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig kastje! Helemaal zo laten hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk!
    Fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een plaatje.. En dat kleurtje, helemaal hip! Lekker laten zo ;)
    Groetjes Lies (theemuts)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat kastje g e w e l d i g! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige vondst! Ik zou 'm niet wit verven, mint past veel mooier bij jou!!

    Fijne zonnige week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a wonderful find! That tea trolley is amazing, and I adore that colour too! Enjoy! Tania ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleur, mooi gefotografeerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. idd helemaal zooooo laten...niets meer aan doen!!
    (ik ga vrijdag een kast ophalen van marktplaats en die mevrouw blijft ook maar zeggen dat 'ie wel een likje verf nodig heeft....waarschijnlijk niet dus:)
    Paris, Paris.......ik ga in oktober....joehoe!!!!
    Lees de tips wel bij jou!:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahahahahaha dit verhaal klinkt mij zo bekend in de oren!
    http://divadaan.blogspot.nl/2013/06/restyling-craft-kast.html
    Wij hebben ook een kast gekocht via MP en mijn partner wilde ook de kast wit hebben. Hij heeft de kast uiteindelijk geschilderd, dat was onze deal ;-)
    Jammer genoeg was deze kast donkerbruin en niet zo mooi mint als jouw theekastje.
    Het is een supermooi kastje en idd NIET schilderen :-)
    Oja wij gaan ook richting Parijs dus ik hou jouw blog in de gaten ;-)
    Liefs DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je iets lekker zoekt om te eten, kijk dan of er bij de restaurantjes vermeldingen hangen gault milhaut, of zoiets, of andere, zo haal je de betere ervantussenuot
    Onderaan montmartre heel veel stoffen en fournituren
    Tickets voor musea op.voorhand online kopen......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kastje. :) En wat een geweldig blog heb je, ik vind je outfit van de bruiloft hieronder ook prachtig. En zulke mooie foto's! Ik ben jullie gelijk gaan volgen. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zeg; niks meer aan doen!
    Mint is helemaal hot!
    En een keer wat anders is ook wel eens leuk :).

    Heel herkenbaar, mannen willen ook nog "iets" in te brengen hebben als het om interieur gaat haha ;).
    Veel plezier in Parijs, dé stad van de liefde!
    Geniet!

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, wat een prachtig thee kastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh heb ik zomaar je post over dit geweldige theekastje gemist !! Super aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....