vrijdag 23 augustus 2013

Hou vast....


....dat vakantiegevoel!
Òf, als je een staycation had dit jaar,
haal een beetje vakantie in huis!

Yeps, dit is puuuurrr om mezelf en hopelijk
ook jullie een portie goede moed te geven ;-)

Allereerst maar eens m'n dienblaadje gevuld
met vakantie-herinneringen...


In huis lekker zomerse hoekjes en plaatjes...


...Op vakantie hou ik altijd een 'dagboekje'
bij (staat ook op het dienblad). Om in 'the mood'
te blijven, blader ik het af en toe door...


...Ik zet mooie kaartjes-gekocht-op-vakantie neer...
(Paris heeft zooooveel leuke kaartjes!)


...Een vakantie is niets zonder een mooie souvenir; een tak gevonden aan het
riviertje waar we zaten! Love it!

...Ten slotte...Je kunt altijd zonnebloemen neerzetten
om het gevoel nog even vast te houden!


En...hebben jullie nog meer tips?

Fijn Weekend!


10 opmerkingen:

  1. Heerlijk om dat vakantiegevoel nog even vast te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat vakantieboekje, ik ben er nu ook nog mee bezig. beetje mosterd na de maaltijd, haha, maar goed om het gevoel vast te houden inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig vakantiehoekje heb je er zo met die leuke spulletjes van gemaakt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O en wat een tof behangetje achter die kopjes...love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik hang ook altijd vakantiekaartjes of gevonden voorwerpen op in mijn kamer :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kocht in Frankrijk een lekker douche sopje en een leuk schaaltje waar ik smorgens uit ontbijt ... zo probeer ik het vakantie gevoel een beetje vast
    te houden ... groetsssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat ziet dat er toch fijn uit allemaal. Leuk dat je ook zo'n boekje gemaakt hebt. Ik ben er dit jaar voor het eerst ook een aan het maken Van onze vakantie in Frankrijk. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om op deze manier het vakantiegevoel nog even vast te houden!

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer zo gezellig uit!
    Dagelijks verlekker ik me aan jullie geweldige blog.
    Wij zijn nu ons huis flink ah pimpen, nu ben ik op zoek naar een licht kleurtje voor op de muur en nu ben ik zoooo nieuwsgierig ;) welk kleurtje er op de muur zit achter de vitrinekast. Er bestaan nl. zoveel tinten lichtblauw... Hoop dat je/jullie me kunnen helpen! En even een vraagje tussendoor over een eerdere, geplaatste foto (met die trolley). Is die in het echt zo licht als op de foto? Tijdje geleden nl. ook eentje aangeschaft,maar die is zoveel donkerder helaas
    :( Hoop dat jullie me kunnen helpen! Thanksss. Groetjes van Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....