donderdag 22 augustus 2013

Kringloop en fruitsalades...

Nu Mr. A thuis is uit het ziekenhuis heb ik een weekje vrij!
Fijn om lekker voor e'm te zorgen. 
We komen om in de fruitbakken 
en ik maak dus vooral veeeeel fruitsalades!! :-) 
Waarvan ik uiteraard zelf ook mee eet.

s Middags stuurt deze strenge zuster haar patient naar bed! 
En kan zij mooi even naar de kringloop.
Ik was van het weekend "getipt" 
door een mede-kringloopster! :-)
Zij had een mooi thee servies gezien van 
Maastricht... lichtblauw!! 
Daar moest ik natuurlijk zelf op af! 
En ja hoor... het stond er nog! 
Heel nonchalant gezegd dat ik het wel 
aardig vond... :-) en natuurlijk gelijk gekocht!
Vandaag vond ik bij een ( voor mij ) nieuwe kringloop 
nog een mooie grijze kan, 
een mint groen ( mini ) theepotje 
( wederom van Maastricht ) 
en een blauwe kop en schotel ( Huizen )...

Gauw naar huis, om wat fruit schoon te maken! :-) 
In het zonnetje ook nog van een oud kussen en een oud kleedje wat geknutseld... 
( leuk met fluor-rose garen, en een mintgroene knoop uit de knopendoos van mijn oma ) 


11 opmerkingen:

  1. Ah dat waren goede vondsten zeg, helemaal in stijl! Beterschap voor jouw man en even wat anders dames... Is het ook een idee om onderaan het bericht te sluiten met de naam van de schrijfster? Ik probeer namelijk bij elk bericht te bedenken van wie van jullie twee het is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vondsten.
    Beterschap voor je man.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke keramiek vonsten.
    Zou er ook voor vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vondsten! En beterschap voor je man inderdaad, sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super al dat sevies en zorg maar goed voor je mannetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke aankopen !! nu wil ik weten wat je precies hebt gemaakt met je neon garen knoop en kleedje ?

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beterschap voor je man en jeetje mina wat ben jij goed geslaagd! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer veel leuke vondsten gedaan! Beterschap voor je man, maar dat gaat vast goedkomen met zo'n goede verzorging ;)

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tinten!! Donna, zulke vondsten. En beterschap voor je man!

    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vondsten! En beterschap voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk servies :) Geniet ervan, leuk dat je het leuk vindt! Ik heb er ook bij staan kwijlen, maar hoop komende week te verhuizen, en moet nog zo vreselijk veel servies inpakken (en ik weet al niet waar ik het moet laten in mijn nieuwe huis), dat ik het maar heb laten staan...
    Groet! Jantien

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....