donderdag 15 augustus 2013

Tijd voor Projectjes...

Wat is het heerlijk!
Na 'op vakantie' te zijn geweest, nog een hele
week thuis!

Eén en ander kunnen doen wat al heelll lang
in m'n hoofd zit...

Op het dressoir staat de tv... Ik hoop manlief ooit
zover te krijgen het dressoir te kunnen vervangen
voor een mooie kast waar de tv in kan.
Een tv vind ik echt het lelijkste object ever...
(Maar help, waarom worden die tv's steeds groter,
straks is er nooit meer een kast te vinden die er omheen
past!)
Maar oké, voor nu zou het fijn zijn als er minder
apparatuur op staat en er meer ruimte is voor meuk :-).


Mr. B. heeft een kistje wit geschilderd, daar staat
nu de geluidsbox achter en de lp-speler past er precies op!
Kan eindelijk de lamp op het dressoir en is er ruimte
voor m'n pas in elkaar geflanste schilderij :-)


Het idee van het schilderij heb ik via haar!
'k Had al heel lang een lijst liggen die ik haast 
had weggedaan, totdat ik bedacht 'm te verven
met een restje muurverf. Vervolgens letters
uitgeprint, overgetrokken met watervaste stift
en als achtergrondje zit er nu vloeipapier van
Ikea in. Maarrrr, het kan zo weer eens een ander
papiertje zijn. 

Happy met het resultaat!

Komen jullie in deze vakantietijd nog toe aan
lang-in-de-planning-liggende-projectjes?

Eerlijk is eerlijk, sommige projecten zijn minder
aantrekkelijk... er staan nog steeds een paar
verhuisdozen. Ik betwijfel of ik daar nog 'aan
toe kom' ;-)

13 opmerkingen:

  1. ohhh, tv's ik vond het al erg van kist naar plat te gaan..
    Maar idd een mooie tv kast staat ook op mijn lijstje, al weet ik zeker dat ik dan weer steeds moet roepen, kastdeur dicht, hahaha

    Maar dit is al een stuk gezelliger..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lelijk ja, zo'n tv! Als ze die nu eens in mooi roze of turkoois zouden maken dan zou ik er nog mee kunnen leven!
    En dat idee van Bien staat hier ook op mijn to do lijst, ik kan alleen niet beslissen welke quote er dan wel op moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker als zo'n projectje weer geslaagd is. Mijn ervaring is wel dat er meer op mijn lijstje dat-wil-ik-ook-ooit-eens-doen komt dan er af gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die TV's worden idd steeds groter haha...ik heb me er lange tijd geleden al bij neergelegd. Ik was ook altijd degene die met nieuwe folders aan kwam zetten...zo van 'schat, die is wel heel leuk hé?'
    Onze tv van 127cm, daar past geen kast omheen! Maar bijna iedere avond een film kijken, soms in 3D...daar kan geen kast tegenop :-)

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel leuk hoekje geworden! Leuk zo dat schilderij met het witte lampje ervoor! Ze worden inderdaad steeds groter ja haha. Wij hadden nog een hele oude en deze hebben we pasgeleden vervangen door een mooie witte. Hij valt nu bijna niet op omdat alles erom heen ook wit is:).
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig hoekje is het geworden zo! En die kist, wat een idee! Thanks voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zeer gezellie!
    het is zo heerlijk om hoekjes te maken.jammer als ze vol zijn.
    maar ach dan beginnen we gewoon weer opnieuw niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een geslaagd hoekje geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan! Zie je wel dat je nooit genoeg Ikea papierwaren kan meenemen? ;) Ik had er in ieder geval nooit aan gedacht om het vloeipapier zo te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah wat heb je dat leuk gedaan!!
    Appeltje eitje zo,n schilderij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....