donderdag 29 augustus 2013

Verzamelingen...


Zomaar ineens kan het ontstaan, min of meer
per ongeluk; een nieuwe verzameling!

Iig voor kringloopverslaafden; als je servieskast
echt begint uit te puilen, de knutselkast niet meer dicht
kan, geborduurde tafelkleden vooral op een 
stapel in de kast liggen en je vindt een Polaroid-
camera bij de Kringloop... dan komen daar vanzelf
weer camera's naast :-)


De Polaroid was slechts 5 euries :-) En oké, ik
kocht 'm eigenlijk omdat Chris een beetje aan bleef
dringen dat dat nou echt een leuk ding voor mij was;
thanx Chrissieieie! 

Toen werd ik jarig en gaf m'n lief een camera
uit de jaren '40 kado! Wie weet heeft het nog wel
situaties in oorlogstijd vastgelegd, bizar idee!
En verder had ik gewoon nog wat kringloopgeluk :-)


Het is mijn verzameling in de gang...
Het blik komt uiteraard ook uit de kringloop.
Love it!

Verder zitten Chrissie en ik vol kringloopideeën,
maar daarover binnenkort meer!
:-)

Fijne Avond!

Liefs, Heidi

(Al een paar keer kregen we de vraag of we onze
naam onder onze blogjes zouden willen zetten, zodat
duidelijk is wat van wie is, 'k vergeet het steeds,
maar hé, vandaag niet!)

14 opmerkingen:

  1. Prachtige verzameling! Wel herkenbaar hoor... ;-) het kringlopen is gewoon zwaar verslavend! Haha!
    Ben erg benieuwd naar jullie kringloopideeën, leuk, leuk, leuk...
    X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken het helemaal, zo zit ik opeens opgescheept met Engelse gebloemde kopjes.... De camera's zijn erg mooi, en meerdere bij elkaar staat gewoon ook leuker want dan is het een verzameling..toch? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi...zou ik ook zomaar verslaafd aan kunnen raken.
    Heb sinds een maand, twee type machine's....ben benieuwd hoeveel ik er over een jaar heb :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor die fototoestellen! Blijf maar lekker verzamelen (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk kringlopen je vindt altijd wel iets, erg mooi die camera's!
    Groetjes Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie verzameling! Doet jouw polaroid het nog goed? Mijn foto's zijn helaas heel flets :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van mij doet het helaas helemaal niet meer :-(

      Verwijderen
  8. Ik heb ook een tijdje oude camera's verzameld. Nog steeds een zwak voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke verzamelingen. Heerlijk om spullen te verzamelen, en door de Kringloop ga je vanzelf wel spullen verzamelen.
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk die nieuwe verzameling !!
    kringloop ideetjes..
    online een kringwinkel beginnen ? hihi
    ik BRAND van nieuwsgierigheid !

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....