zondag 22 september 2013

Check de verschillen....


Ik woon nu bijna 5 maanden in 'mijn' nieuwe
huis, Mr. B woonde er namelijk al.
Van een karakteristiek, scheef, doddig, huisje
naar een nieuw en strak appartement.
Immense verschillen, maar het bevalt erg goed!
Hoe leuk is het om een ander huis weer eigen
te maken!
Een hele uitdaging daar ipv alleen, samen je
weg in te vinden. Of, soms beter gezegd,
te ontdekken wat voor Mr. B. acceptabel is ;-).

Hij heeft iig bereikt dat de kleur 'roze'
geminimaliseerd is in huis. En ook dat bevalt
prima! Hij accepteert dat ik groen en nog
eens groen aanbreng en dat vind ik dan weer
erg fijn :-)

Al met al toch best veel verschillen
met m'n vorige huisje...
Check de verschillen!


Fijne Dag!


Liefs, Heidi

23 opmerkingen:

  1. Nog steeds even prachtig!
    Liefs en een fijne zondag!

    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een super mooi huisje, zo leuk ingericht!!! helemaal mijn "ding"...lieve grtj.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid, zo mooi alles bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien. Het is inderdaad minder roze. Ook hier is het af en toe schipperen. Roze mag dan weer wel (zij het beperkt), maar bij mij thuis is turquoise een no-go. Ach, je wordt er creatief van. Jij hebt het gezellig in huis zo, ook in een strak appartement. :-)
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ingericht! Roze kleur is toch wel wat minder ;)

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig en knus huis.
    Heel sfeervol!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er net zo prachtig uit weinig verschil hoor het gevoel wat je er in ligt is nog steeds het zelfde alleen nu delen jullie het samen .... iets van hem iets van jou maar samen een mooi geheel ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er echt heel erg leuk uit.
    Lekker kleurig.
    Love It!
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige sfeervolle foto's, wat ziet het er echt ontzettend gezellig en mooi uit bij je! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Minder roze, ja (jammer!) maar even gezellig als voordien. Love it!

      Verwijderen
  10. Het is zeker minder girlie girlie, wat strakker. Ik vind het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is zeker minder girlie girlie, wat strakker. Ik vind het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi. Genieten om zo een beetje bij jullie binnen te kijken. En hoe herkenbaar... Kijken wat de man accepteerd. I. Vind het maar moeilijk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een groot verschil!
    Ik vind je nieuwe stijl in huis helemaal geweldig!!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker heel anders, maar beide echt prachtig! Erg mooi al die verschillende groentinten bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geen roze meer, maar wel hele mooi frisse groentinten. Staat echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Mooi Mooi.
    Hier heeft de invloed van 'de man' ook geleid tot een andere interieur smaak.
    Leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie de verschillen, maar het ziet er nog steeds SUPER gezellig uit!! Mooie collages!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. allebei mooi, maar het nieuwe vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HayHay!
    Ik vind ze ook allebei mooi!
    Wat fijn dat jullie plek zo mooi is geworden! Goede match!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaa best wel een verschil qua kleur iniedergeval, maar allebei mooi!
    Wat weet jij dat toch mooi te combineren allemaal!
    Super!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....