zaterdag 14 september 2013

Fluo Fall...


Het zal niemand ontgaan zijn dat de herfst is aangebroken!
Zelfs in Blog-Land waar we alles graag iets zonniger, mooier, leuker en gezelliger maken!!
En waar de dames van Wit en Bont natuurlijk aan meedoen!! :-)

Maar goed, alles heeft z'n charme en op regenachtige zaterdagochtenden kun je ook heerlijk knutselen en andere "zinnige" dingen doen! :-)

Zo had ik ergens op zolder nog een schilderij liggen met een stilleven van herfstbloemen.
In het voorjaar gekocht op een rommelmarkt voor een habbekrats.
Lag nog zielig op een kraam om 14.00 toen de markt bijna afgelopen was.
Opgepimpt met fluo tape ( Hema ) en nu maakt hij onze woonkamer gezellig!


Zeg nu zelf... is het niet helemaal 2013!!!
Om nog meer in de herfst sfeer te komen, printte ik wat afbeeldingen van Pinterest http://www.pinterest.com/lovelychrissie/lovely-fall/ en knutselde ik een slinger van gezellige rondjes uit het blaadje van de Coop/Plusmarkt.
De rondjes zijn bedoeld om een wijnglas te markeren, maar geloof me... aan een een draadje met tape is het ook erg leuk om op te hangen!! En slingers heb je NOOIT teveel!!

Zelf doe ik ook mee met de fluo trend!! Kocht een oranje fluo ketting bij de Etos en van Heidi kreeg ik een roze ( Hema ) om zelf ook een beetje 2013 te zijn! :-) 


Ik vind 'a touch of neon' wel erg leuk... Ook hiervoor vind je op Pinterest de nodige inspiratie!! http://www.pinterest.com/lovelychrissie/love-a-touch-of-neon/
Doen jullie mee met de neon trend? Of vinden jullie het een beetje té fel?

Fijne zaterdag!!! Liefs, Chrissie


11 opmerkingen:

  1. Leuke post! Ik krijg helemaal zin om ook wat herfstigs te gaan knutselen voor mijn huisje, ga meteen beginnen:) Groetjes van Cinderella;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo knutselen en rommelen op een regenachtige dag! Het schilderij heb je in een mooi nieuw jasje geplakt. Fijne dag nog verder, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een streepje neon vond ik wel leuk in de zomer...nu ben ik het al een beetje beu...maar je ketting is wèl leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig herfst versieringen!

    Ik ben om eerlijk te zeggen niet zo van het fluor, maar de ketting staat je goed :-)!

    Fijne zondag,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit! Ook de herfst heeft z'n charme!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke knutsels zeg.
    Oh van dei fel gekleurde kettingen durf ik niet om te doen hoor.
    Beetje te fel voor mij hihi, maar de roze staat jou erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beetje tape al niet kan doen met een schilderij he? Inderdaad weer helemaal van deze tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HayHay!
    Wat een leuk blogbericht!
    Je hebt een mooi prikbord gemaakt op Pinterest!
    Op dit moment geniet ik erg van de Dahlia's in mijn tuin. Morgen plaats ik foto's op mijn blog.
    In de zomer droeg ik kleding met neon-accenten maar nu, in de herfst, even niet.
    Fijne zondag!
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ben gek op neon maar het moet een touch blijven :-) dat is het leukst !

    je hebt leuke knutsels gemaakt !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Ik dacht dat ik neon niet aan vond maar merk dat ik stiekem toch ook wel steeds een beetje de 'touch of neon' terug laat komen in mijn huis :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....