woensdag 4 september 2013

Nazomeren...

Nazomeren... Eigenlijk wil ik dat woord
een beetje verdringen, want van mij mag het 
nog tijijijijden duren,
maar ach, ik steek niet m'n kop in het zand,
maar geniet gewoon van dit heerrrlijke weer!!



* Middagje strand (al weer even geleden)
* Gisteravond met vrienden BBQ'en aan het strandje
vlakbij huis.
* Op zondag een lekker tomatensoepje met verse
basilicum.
* Een hartjesslingertje geknutseld voor een lief,
kersvers bruidspaar.
* Van 't weekend een high tea met tantes en 
nichtjes.
* Zomer op ons balkon :-)

Genieten jullie ook zo?


Van 't weekend al iets te doen?
Wij gaan naar hier heen!!!!

Wie weet tot ziens!


Liefs, Heidi

13 opmerkingen:

  1. Leuke pica's, owww en wat leuk waar je naartoe gaat :)!Koessie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal heel gezellig en lekker uit! Ik geniet ook nog heerlijk van het mooie weer.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks like a great barbecue.....Were having some friends over this weekend for a grill night probably our last one of the season...it looks like Fall is here! Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat nou NAzomer? Dit ziet eruit als hartje zomer!! lekker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's heb je gemaakt! Ik heb even gekeken waar je naar toe gaat en het lijkt me ook errug leuk :)
    Ik ben benieuwd naar al je foto's en aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke slinger heb je geknutseld.
    Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijke zomerse foto's geniet er nog maar lekker van ....veel plezier op de fair ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke zomerse foto's! Wat leuk dat jullie naar de Yvestown fair gaan. Heel veel plezier!! Maken jullie mooie foto's zodat wij mee kunnen genieten?

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een heerlijke foto's weer!
    Veel plezier op de Yvestown Fair :) ben benieuwd wat je hebt geshopt!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HayHay!
    Wat een heerlijke zomerse foto's! En die taart...mmmm... wat lekker!
    Veel plezier op de fair! Hopelijk is het daar beter weer, in het oosten van NL is het niet zo'n mooi weer.
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gezellige zomerse foto'tjes weer!
    Wat jammer dat ik jullie niet gezien heb vandaag op de fair... Ik was er rond half drie.
    Had graag even met jullie gekletst! ;-) Vonden jullie het ook zo leuk?
    Fijn weekend nog, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij waren er helaas niet! Jammer zeg, had me erg leuk geleken om je een keer te spreken!! Heb je 't naar je zin gehad?! Oh ja, de reden waarom we er niet waren lees je in ons laatste bericht ;-)

      Jij ook nog fijn weekend! Liefs, Heidi

      Verwijderen
    2. Aha, ik las het zojuist! Jammer, maar volgend jaar hopelijk weer een nieuwe fair ;-)
      Het was heel gezellig en leuk om de bekende bloggers eens in het echt te zien!
      Wel heel gaaf de theewagen, waar jullie geweest zijn zeg... Klinkt super gemoedelijk.
      Fijne week! Xx Marieke

      Verwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....