woensdag 11 september 2013

Op de bank....


...Heeft de zomer al plaatsgemaakt voor 
het najaar!


Nieuwe kussenhoesjes van de Hema (de grafische
prints), een ander sprei over de bank en natuurlijk
een fleece dekentje binnen handbereik!


Voor mijn doen best stoer die grafische prints en
het grijs/witte is ook heel wat :-)...
Maarrrr, ik vind het leuk, de koraalkleur 
vind ik helemaal DE kleur voor de herfst en met kaarsen in
dezelfde tint, ben ik super blij met het 
resultaat!


Ineens is het gewoon iets minder erg dat de
herfst er aan komt...
;-)

Zijn jullie er in huis ook al mee bezig?


Liefs, Heidi

23 opmerkingen:

  1. HayHay!
    Ziet er gezellig uit!
    Vind het gebloemde kussen op de "zomerse" foto prachtig... Die heb ik namelijk ook! Wat toevallig ;-)
    Ik ben nog niet begonnen, probeer me nog steeds te verzetten tegen de herfst.
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit zeg!
    Vind je Zomer & Herfstkussens beide erg mooi.
    Ook leuk die met dat fietsje haha
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van die bank kom je niet meer af! ;-)
    Gezellig!

    Hier maak ik het ook langzamerhand een beetje herfstig...

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig, zo zie je maar wat een paar kussens, kaarsen en dekentjes al niet kunnen doen. Die koraalkleur i prachtig hoor! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig!!! maarre ik ben nog niet klaar voor de herfst hoor !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig hoekje lekker met dit herfst weer op de bank nestelen.

    Fijne dag,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit! Bij mij zitten de ideetjes alleen nog in mijn hoofd en stel ik de uitvoering nog heel even uit. Beetje verstoppertje spelen voor de komende herfst. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat heb je het toch weer lekker knus in huis!
    Mooie foto's weer!!
    En die kussentjes van de Hema zijn leuk hé? Ik heb er ook een paar liggen...
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er gezellig uit met dat koraal toegevoegd!
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk knus.....gezellig...mooi....maakt me zoooo jaloers:)
    Ik ben nog steeds aan het puinruimen (je wilt NIET weten hoeveel zooi 4 kinderen in 6 weken kunnen maken...) Ben nu beneden aangeland....even doorbijten nog en dan.....ga ik het ook weer een beetje herfsterig aankleden (en dan is het weer herfstvakantie en wordt mijn huis weer overwoekerd door play-mobile en lego...:)
    Oooh het lijkt wel een klaagzang, maar ik ben er eigenlijk gewoon heel gelukkig mee;)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ps: i love het koraalkleurtje.....hema here i come!!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik krijg ook helemaal zin in nieuwe kussens...door het weer, maar ook door dit heerlijke blogberichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kussens en wat een leuke blog hebben jullie. Ik kom hier voor het eerst.
    Even verder lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk al die kleuren! De kussens zag ik al bij GTST, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig mooi behang!!! die wou ik ook heel hebben(karwei:)), maar helaas onze muren zijn niet bestemd voor dit soort behang (duitsland,he:)),j a m m e r!!!maar wat een gezelligheid!!! leuke combi qua kussens!!! top!
    grtj
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk! Hier zijn de plannen er wel, maar nog niet uitgevoerd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk zo! Heerlijk dat je met kussens en accessoires al zo'n andere sfeer kunt creëren!
    De nieuwe collectie van de Hema is weer heeeeeeel mooi.

    Ik ben ook helemaal in de verandermood. Maar of dat goed is?
    Ben in elk geval nog lang niet tevreden, vind het veel te kaal/ongezellig :-(
    Ik mis stoffering, maar heb eigenlijk niet echt een plan hoe nu verder. Te druk vind ik ook niet fijn.
    Dus... ik blijf nog even schuiven en veranderen, tot ik weer tevreden ben.
    Ik kan heel onrustig zijn als het niet naar mijn zin is ;-)

    Fijn weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier en daar wat extra kaarsjes... maar andere kussens is inderdaad een goed idee ;))

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moie tinten heb je in je interieur.
    Krijg zin om de muur hier ook opnieuw te behangen.

    Mijn zus verwisselt het vloerkleed onder de koffietafel in zomer en wintertint.
    Gewoon oprollen en op zolder leggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er geweldig uit! Koraalrood vind ik erg mooi bij jou passen!!
    Veranderdrang..euh ja :-) De avond van vertrek na onze vakantie lag ik alweer wakker van alles wat ik wou veranderen in huis!
    Vandaag maar gelijk in actie geschoten -> de zomerdeken op bed heeft plaats gemaakt voor een winters exemplaar en daar hoort uiteraard een nieuw overtrek bij in een herfstint!
    Bedankt voor jullie leuke reacties vanwege de reportage in 101!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijk hoekje zeg! En prachtig behang...Dan maakt het eigenlijk ook niet uit welk seizoen eraan komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk zeg!!die grafische prints zijn zo leuk he?
    Binnenkort hier ook even aan de slag!
    helemaal zin in :)
    Enjoy the fall

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....