dinsdag 17 september 2013

Stoeien met de camera....



Ben de laatste tijd weer meer aan het
stoeien met m'n camera...

Momenteel volg ik een workshop bij onze 
trouwfotografe; haar stijl vind ik geweldig en
één of één steek je gewoon fijn veel op!


Het blijft steeds weer een leuke uitdaging,
maar soms vind ik het allemaal ook heel erg ingewikkeld!
Oefenen, oefenen dan maar...


Verder onlangs ook een erg leuk boek besteld, 
daarover later meer...

Van de week eens een stuk kant voor m'n lens 
gedaan en daar doorheen foto's genomen!


Wat vinden jullie van het resultaat?
Als het kant te 'dicht' is, kun je een klein gaatje
er in knippen, zodat je camera zich iig kan focussen.


Ik vind de waas over de foto's een dromerig en 
romantisch effect geven! 


Fijne dag!!

Liefs, Heidi


P.S. Bijna vergeten; de bloemen kreeg ik van manlief
omdat we 2 jaar samen zijn!
Helemaal mijn smaak dus hij kent me inmiddels goed
genoeg :-)

22 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een heerlijk sfeertje! Mooi hoor!! Lekker doorgaan met stoeien ze zijn prachtig!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemen! Lief!
    Je maakt mooie foto's dus je hebt goed opgelet! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's!
    Ook erg mooi met dat kantje ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel mooi effect. Inderdaad heel romantisch. Maar de bos zelf is ook prachtig! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook vaak lastig om goede foto's te maken. Te veel licht, te donker etc. Je maakt al mooie foto's. Het kant geeft het een lief en romantisch tintje. Goed om te onthouden!

    Groetjes Colinda (onlyhandmadeloves.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HayHay!
    Ik vind het een heel mooi effect met die "waas".
    Bedankt voor de tip om kant te gebruiken.
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bos bloemen! Altijd goed om te oefenen met de camera, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor dat gestoei met de camera, en wat een mooie bos bloemen!!

    groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's zeg! Bedankt voor de tip met kant, ga ik ook eens proberen:-) liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!! Knap van je, ik ben niet zo goed in fotograferen, geloof ik...
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi!! Knap van je, ik ben niet zo goed in fotograferen, geloof ik...
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een supermooie foto's! En de bloemen, heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een dromerig effect! Het boeket is prachtig! Ik hoop dat ik ook zo later van mijn lief een boeket krijg :p. hoe heb jij hem dat aangeleerd voor zo een boeket te kopen of deed hij dat vroeger al?
    Veel groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg gave foto's en wat een mooie bos bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie bloemen en mooie foto's!! Leuk om bezig te zijn met de camera, hè?!
    xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om op deze manier te experimenteren met je camera; ziet er erg mooi uit (net als je bloemen!)

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je informeert naar de fair! Het was een erg gezellige en geslaagde dag met veel enthousiaste bezoekers en een leuke verkoop. Gelukkig viel het weer erg mee (het was niet afgelopen zaterdag, maar een week eerder)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je informeert naar de fair! Het was een erg gezellige en geslaagde dag met veel enthousiaste bezoekers en een leuke verkoop. Gelukkig viel het weer erg mee (het was niet afgelopen zaterdag, maar een week eerder)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van Harte Gefeliciteerd Heidi! Je foto's mogen er zijn!!!! Complimenten!

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieverd die man van jou! Gefeliciteerd met jullie jubileum :)
    En wat zijn de foto's mooi! Dat zo'n klein stukje kant dat effect heeft, echt gaaf!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....