zaterdag 28 september 2013

Today...


Deze plaatjes tekenen voor mij vandaag...

* Heerlijk nazomer/herfstweer!


* Herfstkleuren die buiten en binnen 
een plekje krijgen!

Plaatjes via Pinterest

* De zon die uitbundig naar binnen schijnt!


Ik krijg er haast schoonmaakkriebels van :-)
Iig lekker m'n kledingkast eens grondig uitgezocht!
En m'n huis eens kritisch doorgegaan en nu op
weg naar de Kringloop om 't een en ander
weg te brengen...

En...er is dan weer ruimte om iets mee te
nemen ;-)


Happy Weekend!

Liefs, Heidi

P.S. Helemaal happy want ik ontdek net dat ik
een give-away heb gewonnen bij haar!
Een ontzettend gezellige en mooie blog en hoera,
binnenkort heb ik dus ook een punnikwoord :-)

11 opmerkingen:

  1. Haha, schoonmaakkriebels... behoor je die niet in het voorjaar te krijgen? Ben benieuwd wat er uit de kringloop mee terugkomt, vast iets moois. De foto's zijn super, vooral die eerste! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaat dat meestal bij mij ook als ik iets naar de kringloop breng dan neem ik ook weer wat mee terug! Fijn weekend, Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ligt dus aan het weer.....heb namelijk ook de schoonmaakkriebels. Ben de hele keuken een grondige poetsbeurt aan het geven. Alle kastjes uitgesopt en gelijk spullen in zakken gooien om naar de Kringloop te brengen. Ruimt weer lekker op.
    Gefeliciteerd met je gewonnen give away.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opruimen geeft zoveel nieuwe energie en rust...en zorgt inderdaad voor ruimte voor nieuwe dingen :-)
    Ben benieuwd of je iets meegenomen hebt uit de kringloop!
    Van harte gefeliciteerd met je gewonnen giveaway!! Het woord zal vast een mooi plekje krijgen bij jou!

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahah aaaaaaah ;) wat leuk dat je me ff gelinkt hebt!
    Super!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag het al staan. Gefeliciteerd met je give-away. Ze zijn leuk, hè, die woorden. En geniet van de herfstkleurtjes...
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaatjes! Het is inderdaad mooi weer.
    Ben benieuwd wat je weer voor moois hebt meegenomen uit de Kringloop.
    OH je hebt die geweldige give-away bij Arja gewonnen?! Zijn zo leuk he die woorden.
    Ga snel kijken wie er nog meer heeft gewonnen.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful shades of red.....Autumn is here! Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HayHay!
    Volgens mij zijn die schoonmaak- en opruimkriebels heel besmettelijk!
    Ik heb er nl ook last en mensen in mijn omgeving ook. Heb inmiddels mijn kledingverzameling een beetje opgeruimd en de badkamer grondig schoongemaakt. Verder ook genoten van het zonnetje in een theetuin :-)
    Enne lang leve de kringloop!!!
    Fijne Week!
    Liefs Danielle
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet ook zo ven het heerlijke herfstzonnetje. Grappig, gisteren maakte ik een soortgelijke foto als de eerste foto hierboven. Had ik vast ook al eens op Pinterest voorbij zien komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....