woensdag 25 september 2013

Van alles....


Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor grote
knutselprojecten, maar de laatste tijd al helemaal
niet... Lekker ff snel wat freubelen tussendoor...

* Voor lieve Seb (zoontje van m'n lieve vriendinnetje),
printte ik een leuk plaatje uit, kocht een leuk lijstje
bij de Hema en schreef zijn naam op het glas.

* Voor een babyshower vorige week maakte ik een leuk
slingertje voor op de taart en plakte ik rompertjes
op saté-prikkers en die zette ik her en der neer.

* En net heb ik heerlijk zitten knippen en plakken met
pagina's uit de Flow, masking tape en stickers
van de Hema.

* En nog een herfstplaatje in huis :-)


* Deze week kwam m'n zusje een nachtje slapen;
dat betekent uitgebreid thee-en 's avonds en de volgende
ochtend lekker ontbijten :-)

* Het is weer tijd voor kaarsen!!!

* En Chrissie nam van 't weekend deze Jurianne Matter
bloemen mee, gevonden op een rommelmarkt :-)

Love it!!

'k Blijf het nog een beetje gek vinden;
ineens is de zomer voorbij!


Fijne Avond!

Liefs, Heidi

10 opmerkingen:

  1. Leuk wat je geknutseld hebt.
    Je kan aan je foto´s zien dat de herfst begonnen is....thee, kaarsen etc....
    Ineens is de zomer weer voorbij, maar de herfst heeft ook wel wat.
    Lekker liters thee drinken onder een plaid op de bank met een goed boek of filmpje. Kaarsjes aan, heerlijk.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komend weekend wordt het stralend weer :-)
    Maar lekker binnen met de kaarsjes aan, is ook weer heerlijk toch?
    Leuke dingen maakte je! Knutselen is fijn in het najaar ;-)
    Geniet van de gezelligheid, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zou het komend weekend regenen :-( maar deze week is lekker zonnig geweest. Dus een echt herfstgevoel had ik niet maar de kaarsjes branden ook al 's avonds. En ik vind je snelle knutsels mooi en je maakt ook altijd zo een mooie foto's. Volg je blog zeer graag
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je gemaakt! Niks mis met snelle knutselprojecten.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuke dingen gemaakt, heerlijk om dat soort dingen te doen nu met dat weer. Gezellig ook weer de kaarsen aan. Met de herfst doe je toxh weer mee aan je interieur vind ik. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne plaatjes weer!! En wat een briljant idee, het lijstje! Seb z'n mama was vast blij!
    Tja, herfst is toch ook wel gezellig, maar o o die zomer..:)
    Groetjes!! Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaatjes, wat heb je lieve kaartjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kleine knutselwerkjes samen maken het wel erg gezellig! Tja, de zomer is nu echt voorbij, nu genieten van de herfst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kleine knutselwerkjes met een groot resultaat; gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HayHay!
    Lieve, leuke en gezellige knutselwerkjes!
    Wat is de Flow een fijn magazine he?!
    Ik kan ook nog niet echt aan de herfst wennen en steek hier ook wat kaarsjes aan.
    Verder kruip ik weer achter mijn naaimachine.
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....