donderdag 24 oktober 2013

Hallo!!

Druk met foto's bewerken van de bruiloft die
ik vorige week mocht fotograferen...


Wat was het leuk, wat was ik in m'n nopjes :-),
wat viel het weer mee en wat is het leuk om de foto's
op 't gemak na te bewerken!

En...morgen een vrije dag voor de boeg
èn nog niets op de planning staan, wat redelijk 
uniek is, loooooovely! 

Dusss nu loop ik over van ideeën;
* Eindelijk eens aan m'n winterplannetje beginnen;
haken weer oppakken en een dekentje voor op de bank
maken (wil ik er deze winter nog wat aan hebben
moet ik zeker NU beginnen)
* Even gaan shoppen en wie weet DE winterjas
tegen komen.
* M'n Pinterest DIY bord eens langs lopen en 
eindelijk maken wat ik al zo vaak van plan was...
* Weer eens leuke hoekjes in huis op de foto zetten.
* In huis eens wat extra dingen 'soppen'.
* Een Give-Away bedenken.
* Gewoon eindelijk weer eens lekker freubelen.
* And so on...

Ik kan het soms serieus lastig vinden om te kiezen
wat te gaan doen, gewoon omdat ik te veel wil! 
Herkennen jullie dat? 

Nou, wie weet zien jullie morgen nog wat 
resultaat op de blog ;-)


Fijne Avond!
Liefs, Heidi

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto heb je gemaakt van dat prachtige bruidspaar. Fijn zonnetje ook. Je hebt een leuk lijstje voor jezelf gemaakt. Ik herken het maar al te goed hoor, ik wil ook te veel tegelijk doen en kan me soms zo ergeren aan de dingen die blijven liggen. Veel te weinig uren in een dag :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige foto hoor en heerlijk toch al die leuke dingen in planning herken je gevoel van alles graag willen ...niets mis mee lekker dromen wat je allemaal nog wil gaan doen en dan langzaam alles afvinken moe toch geniet er lekker van .... soms moet je gewoon tijd maken voor die dingen lekker doen ..... wens je vast een fijn weekend ik heb ook al een lijstje boswandeling ,krans maken ,mutsje haken voor kleinzoon hahahah groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie foto!
    Ik ben best jaloers op jouw vrije dag want morgen heb ik nog een hele werkdag voor de boeg... Maar dan! Een weekje vakantie waarvan we drie dagen naar Zeeland trekken, kijk ik zo naar uit!
    En ja hoor, hier ook steeds veel plannen en niet kunnen kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto! Ik herken het helemaal, heb altijd lijstjes met wat ik allemaal graag wil doen!
    Geniet van je dag morgen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, mooie foto!, en wat betreft al die plannen.....je lijkt mij wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet een te lang lijstje maken hè! Als ik dat doe, komt er van het meeste vaak niets terecht :p

    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar! Op mijn vrije dag word ik soms gek van mezelf omdat ik van alles wat wil, en geen keuzes kan maken!
    Maarre... die bruidsfoto, niet normaal zo mooi! Kan een professional niet aan tippen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto. Wat een mooie sfeer. Enne... wat dat lijstje betreft: gewoon doen waar je het meeste zin in hebt (dat soppen bijvoorbeeld :-))
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige foto, ook helemaal te gek met die auto.
    Je lijstje is ook leuk, maar moeilijk moeilijk.. Gewoon bij het begin beginnen en zo het rijtje af, tot je geen tijd meer hebt. Doe je de rest later :)
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar;) Mooie foto! groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe altijd maar wat ;-) Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie foto! En heel herkenbaar al die borrelende ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto en wat een leuke nieuwe banner!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie foto! En lijstjes... Ja, ik heb ze ook, maar mij lukt het nooit alles af te werken. En dat leid dan weer tot frustraties ;-) Maar lijstjes met alleen maar leuke dingen zijn gemakkelijker!! Fijne zondag, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....