zaterdag 12 oktober 2013

Herfst in huis...

Herfst in huis...

Het leuke aan de wisselende seizoenen, 
is dat je ook veel in huis mag wisselen!!
Natuurlijk niet gelijk de meubels... 
althans, daar wordt mr. A niet gelukkig van, 
maar wel de frutsels en knutsels 
( dat ziet hij geloof ik ook niet! :-) ) 

Je hebt eigenlijk gewoon een ontzettend GELDIGE reden!!
Dat kussen en dat tafelkleed zijn dan ineens 
zoooooo zomers, dan kan echt niet meer! :-)


Bloeiende mini-cactusplantjes van de Intratuin... volgens mr. A zijn de bloemen niet echt... en dat geloof ik eigenlijk ook niet, ze zitten er al 1 jaar in... dat kan toch niet??
Slinger van de Action, er zitten allerlei letters en figuren in, dus je kunt het aanpassen aan je smaak/bui/zin.
Van oude boekjes gezellige herfstlampjes gemaakt, kaarsje erin en je hebt weer een herfst hoekje! 

De knutsels van ons kosten meestal niet veel... 
hierboven zie je bloemen uit de tuin, en kastanjes die ik ergens gevonden hebt... In een leuk draadpotje wat ik van de week bij de Kringloopwinkel kocht voor 0,10


Daar kocht ik ook een prentenboekje over vliegtuigen, waar ik kaartjes mee knutselde.... Gezellig om te doen met dit weer. Ben een beetje ziekerig, dus lekker een kopje thee met honing en knutselen maar!!!! Gelukkig schijnt hier 
( omgeving Rotterdam ) vandaag de zon... Dus ik ga voor de broodnodige vitamientjes maar even naar buiten!!
Jullie ook aan knutsel???
Fijne dag, liefs, Chrissie

15 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, leuk om steeds weer iets nieuws in huis neer te zetten he.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je snel opgeknapt bent...idd ideaal weer om het thuis gezellig te maken en aan de knutsel te gaan.
    Ik ben geen knutseltype, meer een verftype :-)
    Laatst scoorde ik een vintage tapijt bij de kringloop...deze mag de komende maanden aan onze voetjes liggen nu het kouder wordt :-)

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig toch wel.....de herfst!!!
    Ik vind je herfstlampjes van oude boekjes Ge-weL-diG:)
    Hopelijk knap je snel op!!
    Liefs Theetje
    ps: heeft mr. A het gezien????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jahahaaaa... En hij vind de lampjes maar gevaarlijk! :-)
      Zit natuurlijk in een jampotje dus niks gevaarlijks aan!

      Verwijderen
  4. Heerlijk lekker rommelen en knutselen thuis! Jammer dat je niet zo lekker bent. Ik ben de kozijnen aan het schilderen, niet de leukste klus, maar het knapt wel op! Het was ldonkergrijs en wordt wit. Fijn weekend, liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er heel gezellig uit! Wat is het heerlijk hè om met weinig geld je huis weer te 'pimpen' en aan te passen aan de tijd van het jaar. Ik ben bezig met kussenhoesjes (ook inderdaad: die andere kleur kon niet meer, te zomers...) en er volgt nog een plaid. Hoef me niet te vervelen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets leuk dat je je niet zo lekker voelt. heerlijk om die gezelligheid in huis toe te voegen, kunnen we ons weer lekker uitleven he? Heb vandaag ook weer nieuwe kussentjes gekocht. Het ziet er gezellig uit bij je. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ideaal knutselweer inderdaad! Hopelijk ben je gauw weer fit! Het ziet er reuze gezellig uit bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er allemaal weer gezellig en inspirerend uit! Ook hier werd druk geknutseld de afgelopen dagen.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HayHay!
    Wat fijn zo'n manlief! Die van mij denkt al snel dat het een grote "kermis" wordt.
    Doe het meestal als hij niet in de buurt is. Vaak valt zijn reactie dan wel mee. Volgens mij kan hij zich van te voren geen goede voorstelling maken, hihi. Ik noem het: beetje klooien en prutsen in huis ;-)
    Je hebt het weer mooi gezellig gemaakt!
    Fijne avond.
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. how cute die herfstlampjes...en tja heel herkenbaar zo'n man die niet graag thuiskomt in een compleet ander huis. maar goed ook dat ze ons soms een beetje beteugelen:)
    beterschap.
    ik heb lekker herfstvakantie... en eindelijk weer eens de tijd om te bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gezelligheid bij jou (alweer:)), lieve grtj.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor het eerst(?!!) als volger actief, jullie blog maat mij helemaal blij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....