donderdag 10 oktober 2013

Knus....


Herfst in huis; in dit huis kan ik op
de één of andere manier meer m'n ei kwijt met 
dit seizoen dan in m'n vorige huis...

Love it!


Ben nog steeds erg blij met onze vakkenkast
van Loods5! Ik ben geen type voor schilderijen; 
moet het gevoel hebben steeds te kunnen veranderen.

Zat te bedenken dat het misschien leuk is om te melden
waar de vondsten die er in staan vandaan komen...
...Maar HOE voorspelbaar; Kringloop wat de klok slaat!
Behalve 'LOVE'; bij de Action (eigenlijk om te versieren,
maar vind 'm zo mooi)
Het houten huisje was een kado voor onze bruiloft
en de kaarsjes bovenop het kastje heb ik ooit van
Chrissie gehad (zonde om op te branden!) 


Een soepkom van Villeroy en Boch (recente vondst!)
doet dienst als herfstbakje :-)


Ben deze herfst lyrisch van de kleur 'koraal'.
'k Vind het leuk om op een budget-manier deze kleur hier
en daar terug te laten komen (met mijn drang om te 
veranderen is het niet alleen leuk, maar vooral ook 
verstandig ;-))

Met koraalkleurig garen (gevonden in de Kringloop)
heb ik het kanten gevalletje (hoe noem je zoiets?)
opgeleukt! Ook m'n takken heb ik er hier en daar een
beetje mee bewerkt...


En kaarsen, overal kaarsen, is altijd gezellig
èn decoratief! 

Voor mij zijn koraal en okergeel de accentkleurtjes
in huis deze herfst! Bij jullie?!



Liefs, Heidi

18 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heel knus uit, die vakkenkast is erg mooi. Ideaal als je van veranderen houdt ;-).
    Ik ben al een paar maand fan van accentkleur koraal. Normaal ben ik gauw uitgekeken op kleur, maar dit duurt al een paar maand (weet gewoon niet wat me overkomt haha).
    Lieve groet,'
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervol! Wat een mooie ode heb je gebracht aan de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, dat ziet er allemaal super gezellig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk gezellig! En die vakkenkast komt van bij Loods 5?? Ik ben gek van die winkel, al is Dordrecht niet bij de deur, we plannen binnenkort weer een tripje, de Husband en ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Die vakkenkast lijkt me ideaal. En de spulletjes die je erin hebt staan zijn leuk. Mijn favokleur is aquagroen/blauw. Die van jou ook zie ik maar de combinatie met koraal is echt mooi. Goede tip. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een gezelligheid bij jullie zeg!
    Heerlijk!
    Geniet ervan, en een fijn weekend (alvast)!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. euh mijn accent kleur in huis ?? :-)
    Haha behalve rood en paars bijna alles :-)
    Gezellig heb je het!!
    Enne ik heb van de week het behangetje in het geel geplakt (laten plakken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een inspirerende foto's, dankjewel. Bij mij toch de pastelkleuren, maar wel met name de vergrijsde, stoerdere tinten, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waar zal ik eens beginnen...ten eerste je foto's: ze zijn werkelijk super mooi, zo inspirerend! Ten tweede je huis: zo smaakvol ingericht, Ten derde combinatie van kleuren...niet te veel maar ook niet te weinig...voor mij is het elke keer een soort avontuur als ik je blog kom bezoeken...en droom die ik de hele dag bij me draag: bedankt :) liefs, agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb je heel mooi gedaan! Het ziet er geweldig uit!!
    Hier thuis helaas niet veel kleur :-)
    Binnenkort wordt wel een kleurtje toegevoegd...je zult het wel een keertje op mijn blog voorbij zien komen.

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er weer gezellig uit bij jou. Leuk ook die gekleurde bloemetjesvaas! Van de kringloop?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaa, dan wil ik ook graag iets toevoegen en . pikken'. Dat idee van kaarsen in bus in de aangepaste kleuren...... waarom kom ik daar zelf niet op....ggggrrrrr. En je 'kanten gevalletje' ook keileuk. Ben stikjaloers!

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HayHay!
    Dat ziet er weer heel leuk en gezellig uit!
    Superleuk kastje van Loods5, echt ideaal voor mooie spulletjes!
    Ik ben ook verzot op kringloop en koopjes van bijv. Action :-)
    Het zal je vast niet verbazen dat ik voor 1 of 2 kleuren ga. Mijn herfst is kleurrijk oftewel heel veel vrolijke kleuren en daar horen ook okergeel en koraal bij :-)
    Fijne dag!
    Liefs Danielle
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige vakkenkast!! Genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier beneden bij ons in huis niet echt kleur maar wel bij de kinderen op de kamers. Ik vind het eigenlijk altijd wel heel erg mooi hoor maar op de een of andere manier blijf ik toch accessoires in neutrale kleuren uitkiezen. Het kastje is fantastisch van je, zeker met al die leuke kringloopspulletjes. Dat vaasje is ook zo schattig. Even iets wijzigen, toevoegen en dan ziet je "schilderijtje" er weer heel anders uit. Fijn weekend hoor! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, ik ben fan van jullie blog! Vind het zo leuk om jullie te volgen. De bruiloft was ook zo leuk! Gisteren met mijn dochter alle blogjes daarover nog even door gekeken. Is gewoon precies de stijl die zij ook leuk zou vinden voor haar bruiloft! Dus wie weet 'leent' ze wat van de ideetjes. Ik ben zelf ook begonnen met een blog. (Ben stiekem wel jaloers op al jullie volgers! Maar wie weet...) Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe anders je kunt leven in een ander huis he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk gedaan met het kastje zo, ben wel benieuwd wat die dingen zijn bij de kastanjes? haha

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....