zaterdag 26 oktober 2013

Kringloopschatten om te jubelen!


Vandaaaaag was een Kringloopdagje!!
En wat voor één!

Liep aan het begin nog tegen Chrissie te mopperen
dat ik de laatste tijd weinig schatten vind...


Maar TaDaaaaaa.....
Het was mijn Lucky Day!
(en gelukkig ook van Chrissie :-))


* Een TE doddige kapspiegel :-)
* Vintage Camera met mooi bruin leren tasje
* Wasknijpers in de vorm van vogeltjes
* Twee roze lampionnen waar een waxinelichtje in kan
* Twee oude Flipje Tiel-boekjes
* Een stempel
* Verschillende kaarsen
* Mintgroen mooi schaaltje
* Èn van ieder seizoen een mooi geborduurd lapje
(op de foto alleen 'herfst' te zien)
Echt super leuk, wil nu echt graag naaien leren,
want kan ik voor ieder seizoen een kussen maken :-).


Oh ja, en deze twee bruine flessen.
Die hadden direct al een plekje gekregen :-)


En toen natuurlijk snel kijken of de kapspiegel leuk
zou zijn in de slaapkamer...


Looooove it :-)

Ben zoooo blij met alle aankopen!!!
Zijn jullie nog geslaagd vandaag?


Fijn Weekend!
Liefs, Heidi

28 opmerkingen:

  1. Ohh hoe gaaf! Ben overtuigd, ga morgen naar een rommelmarkt hier in de buurt en hoop ook met mooie schatten thuis te komen. Het herfst-borduurwerkje vind ik het allerleukst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vondsten! Het borduurwerkje is zo schattig, daar zou ik meteen een kussen van maken.... Fijne zondag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, the mirror is a beauty!! I love dutch kringloopwinkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn jullie goed geslaagd! Dat kaptafeltje is superzoet en die camera is ook heel erg mooi in die bruine tasje. Wat een goede dag voor jullie bij de kringloop. Ik ga morgen even snel struinen over een rommelmarkt. Vind ik iets, dan lees je het uiteraard op mijn blog! Geniet van je leuke aankoopjes. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ware schatten!! Dat mintgroene schaaltje is erg leuk, en de kapiegel ook... Alles eigenlijk! ;-) genieten is dat hè, als je zo goed geslaagd bent! Mooi weekend nog, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooow wat een heerlijke vondsten ! Wat kun je dan blij zijn hè :-)
    Ik mag morgen weer een rondje kringloop...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een top dag dus! Wow die drieluik spiegel....te gaaf!
    Dat is nu het leuke van de kring hè...zo vind je tijden niets....en dan ineens.......
    Genieten met een hoofdletter.

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geslaagde dag zou ik zo zeggen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die spiegel, die stempel...*zucht*...is er op zondag geen kringloop open? Ik voel zo de behoefte om er heen te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Mooie vondsten hoor. Ik vind dat geborduurde lapje van de herfst weergaloos. Ik hoop dat je de andere seizoenen ook nog eens laat zien. :-)
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Súúpergaaf zeg! Hoeveel kringloopwinkels had je nodig voor deze goeie oogst?
    Geniet ervan!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie schatten!
    Heel erg leuk die spiegel, staat ook goed op je kaptafel.
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vondsten! Gisteren nog een mooie glazen bloemensteker gekocht en oude kop en schotels van Mosa...

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw........wat een super mooie kringloopschatten!!!
    Geniet ervan!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh wat een leuke spulletjes!
    Die camera tas is super!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh even een vraagje of eigenlijk een verzoekje wil je misschien mijn blognaam tussen jouw gevolgde blogs wijzigen?
      Ik zie dat hij nog op mijn oude naam staat ;).
      Thank you!!!!!!! X

      Verwijderen
  16. Jeetje wat een mooie vondsten... jaloerssssss!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo zeg! Dat noem ik geslaagd! De klaptafel is echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Herkenbaar blijdschap gevoel die lang kan aanhouden.
    Top-KringLoopVonsten!
    Mooi gefotografeerd weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. DIt zijn inderdaad kringloopschatten om te jubelen! Echt prachtig! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je weer mooie spullen gevonden! Vandaag ook hier maar weer eens kijken......

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Soms is t gewoon jouw dag!!
    Wat een leuk spul, LOVVVVE it.
    ENJOY X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. HayHay!
    Lucky Day! En wat voor 1 :-)
    Wat een mooie dingen heb je gescoord! Snap dat je daar heel Happy van wordt!
    Genietze!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo oehoe ik ben bij gezen hoor :-) Bij jullie dan althans hihi.
    Heerlijke berichtjes weer en mooie dingen!!
    Ik ga mailen voor de kringloopjes (al denk ik niet dat er iemand op vakantie gaat naar gorredijk hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....