woensdag 2 oktober 2013

Woonbeurs #2...


Het was leuk, weer leuk, maar ook anders,
want vorig jaar was het eigenlijk toch ook wel 
superleuk! (oké, oké, stiekem vonden we het toen leuker)

't Blijft ZO leuk... HOE zullen DE huizen zijn?
101 Woonideeën; kleurrijk, hip, met een knipoog, eclectisch
At Home; naturel, landelijk, rustpunt
VT Wonen; spectaculair, vernieuwend, natuurtinten, vrij donker


Bovenstaande pics zijn van het 101-huis. Daarna
deed m'n telefoon raar...

En tussendoor... kijken, kijken (en dit keer niet
kopen), heerlijke lunch en uiteraarrrrd heerlijk
taartje eten bij 'de Bakkerswinkel'. 

Als je nog gaat...met de trein gaan is een goede
overweging; wij sloegen steil achterover van de
parkeerkosten (16 euries)

Heelll veel plezier als je nog gaat!

We horen graag wat jullie er van vonden!


Liefs, Heidi

7 opmerkingen:

  1. Wat leukkkk ik moet dit eigenlijk nog niet zien hahah want ik ga zaterdag nog ;).
    Ben zo benieuwd...!
    Leuk al die maskintape!!
    Heb je nog wat gescoord?
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, leuk om te zien dat jullie ook naar de woonbeurs zijn geweest! Vooral de hoek met kleine designstudio's vond ik erg leuk!

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond de beurs leuk, maar had er iets meer van verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh, jullie ook al... *zucht* Nou ja, gelukkig is er internet (stiekem toch meegenieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had precies hetzelfde gevoel. Vorig jaar leuker, (alhoewel ik de bladen-huizen toch wel erg leuk blijf vinden, leuk ideetjes voor thuis), er was ook een hal minder te zien.... en dat P-geld: schandalig duur. Echt zelfs een reden om volgend jaar niet meer te gaan... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....