zaterdag 2 november 2013

Binnen...


Binnen-weer...

* Genieten van ons Home Sweet Home

* Na een week werken geniet ik altijd zoooo
van m'n eigen bakkies koffie!

* Haken, haken, haken! Jaaa, ik heb de draad (hihi)
maar weer eens opgepakt...
Eerlijk gezegd kan ik alleen granny squares haken.
Ik wil graag een dekentje haken voor op de bank,
maar wil het haalbaar houden, dus maak grote granny's,
zodat het dekentje hopelijk (!!!) ooit deze winter
in gebruik genomen kan worden :-)
Heb er al bijna 5 af, hoppa....
'k Vind het wel weer erg leuk om te doen!




Fijn Weekend!
Liefs, Heidi




19 opmerkingen:

  1. ik dacht...kom ff langs (nee he,alweer die stalker van KaDeFee:D) en...alweer die gezelligheid...tis zo leuk bij jou...en ben best jaloers dat je zo mooi kan hakken
    , ikke helaas niet, althans niet zo, alleen dat simpele patroon: links en rechts...ach ja, men kan niet alles , toch? fijne avond
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zo'n gezellig huisje, dan is het helemaal niet erg om binnen te blijven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's van je huis! Veel plezier met haken. Wij zijn hier thuis ook aardig verslaafd :-)

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lijkt me dat haken heerlijk en wat ziet het er ontzettend gezellig uit! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genieten van thuis! Je kunt ook gewoon doorhaken, zodat je een supergrote granny krijgt... (een vierkant dekentje)

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, gezellig zeg bij jouw thuis.
    Snap de behoefte aan een gehaakte deken op de bank heel goed, zie in blog-land ook prachtige exemplaren voorbij komen. *Jaloers* :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij houdt je wel bezig :-) Heerlijk toch?
    Mooie collage! Wat heb je toch een superleuk huis!

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige boel bij jou (zoals altijd) Geniet van het weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh heerlijk! Ik zou me meteen thuis voelen bij jou :).
    Mooie foto's weer!
    Geniet van je weekend!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig♡
    Granny's haken is wel lekker overzichtelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's!
    Ik zie steeds vaker erg leuke dingen voorbij komen op het gebied van haken.
    Dus ik ben ook van plan om het te gaan leren... Wanneer dat gebeurd weet ik nog niet hihi
    Drukdrukdruk, ben benieuwd naar je dekentje.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook zo de behoefte om zondag te relaxen...gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HayHay!
    Wat gezellig! Fijn he om zo te genieten van het thuis zijn :-)
    Ik zet nu ook even een kopje thee en de kaarsjes branden al.
    Fijne avond nog!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er toch altijd zo super gezellig uit bij jullie! Ik kijk mee uit naar het grannydeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke plaatjes weer!! Lekker hè, weer die gezelligheid binnen :-)
    Geniet ervan en een fijne nieuwe week. xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Juist! Grote granny's, dan hoef je er ook veel mider aan elkaar te zetten want dat is ook nog een heel werk. Ik heb mijn eerste deken gemaakt van granny's van 20x20cm. En het werd een babydekentje dus na 15 granny's was ie klaar! En het resultaat was nog mooier dan verwacht. Dus vooral doorhaken!
    Fijne dag! Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke foto's! De kleurtjes in jullie huis vind ik zo mooi samen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....