woensdag 20 november 2013

Eierdopje anders...


Ik hou niet zo van gekookte eieren...
Manlief krijgt af en toe wel eens een gekookt 
eitje, maar wat doe je er verder mee?! 

Dit dus :-)


Simpel, maar lollig vind ik zo! 
Man, man, wat brand ik bendes kaarsjes
momenteel! Wat dat betreft is het al 'the time
of the year'...


En ter voorbereiding op de tijd naaa Sinterklaas,
heb ik alvast van klei wat leuke kerstige
hangertjes gemaakt. Action klei! Gezien  bij een
medeblogster, maar bij wie was het ook al weer?


Fijne Avond!
Liefs, Heidi

19 opmerkingen:

  1. Fijne sfeerplaatjes én een goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gezellig, Heidi!
    Jij ziet ook overal "iets" in hé? :)
    Super leuk!!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er geweldig uit!!
    Super leuk idee!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben geen fan van het donkere weer maar wel een big fan van kaarsen. Vooral geurkaarsen:-) leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super idee, daar houden we van! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaarsjes! En een heel leuk idee zo :)
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee! Ziet er helemaal gezellig uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van mij krijg je een 10 voor je idee! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een gezellig idee, helemaal super! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een multifunctioneel idee!
    Heel leuk en heel gezellig natuurlijk!
    Enne Action rules ;-)
    (blijf het maar roepen...)
    Fijne Dag!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mij?? Ik heb pas ook klei-labels gemaakt en gepost op mijn blog. Gisteren heb ik er weer onwijs veel gemaakt voor mijn fair. Nu is mijn klei op en moet ik eerst even nieuwe halen. Helaas wonen we niet zo dicht bij een Action, dus even wachten! De jouwe zijn heel mooi en leuk geworden. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee met die eidopjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik ben geen fan van een gekookt eitje, maar ik vind het eigenlijk ook veel leuker om een eierdopje op deze manier te gebruiken ;)

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er ontzettend leuk uit Heidi! Wat een goed idee!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat zijn ze leuk zo!!! tip om te onthouden!

    groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk die doppies op de koppies! En Action klei is heel fijn vind ik, dit weekend nog even bijhalen ;-) goed weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....