woensdag 27 november 2013

Haaksels....


Dit is iets te veel naar m'n zin m'n plekje
de afgelopen weken. Gekwakkel, blèh, lang leve de
herfst/winter...

Maar oké, haken is een heeelle fijne bezigheid als
je je maar zo/zo voelt dus ik haak wat af! :-)


De stapel links is voor het dekentje wat ik 
wil maken... 'k ben over de helft! (Al verder dus dan
ik ooit had durven hopen ;-))


En ook ik ben al voor de kerst bezig...
Deze mini vierkantjes lijken me doddig in de 
kerstboom! Met een beetje fantasie lijken het 
ijssterren.


Het blauwe mandje vond ik bij de Action (1 eurie),
ideaal voor al m'n bolletjes wol (bijna allemaal van Zeeman)


Nou, ik haak nog even verder...


Fijne Dag!!
Liefs, Heidi

P.S. Denken jullie nog aan ons 
kringloopadresjesverzamelproject?! :-) 
(zie banner rechtsboven)
En heeeellll veel dank aan de ladies die 
al zo enthousiast hebben gereageerd!!


19 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er goed uit!!!! Lekker ontspannen hè! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zeg....jammer dat je je maar zo/zo voelt.
    Hopelijk voel je je gauw weer helemaal top!
    Ik ben ook maar weer begonnen met haken, nadat ik een paar maand geleden moedeloos ben afgehakt. Kreeg het maar niet onder de knie, nu maar weer een nieuwe poging.....want je kan zulke leuke dingen haken *zucht* ;-)
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een aanrader is: http://www.kringloopcentrumaltena.nl/users/110/content/home/Home.html

    laat je nog wat voor mij over ? :-)

    het mandje heb ik ook, heb er zelfs twee want ik werd hebberig, ook in het blauw :-)
    Beterschap en ik zou het leuk vinden als je ooit bij bovenstaand adres gaat shoppen wat je hebt gekocht ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Ellen!!! We gaan 'm bij onze verzameling zetten en over een tijdje krijg je er heel veel adresjes voor terug :-)

      Liefs

      Verwijderen
  4. Voel mezelf ook al enige tijd niet zo lekker :-(
    De herfst is niet mijn meest favoriete seizoen!!
    Je deken en je ''ijssterren'' voor in de boom worden vast prachtig!

    Morgen ook maar eens langs de Zeeman voor wol!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het voordeel van de herfst en winter is dat ik heerlijk op de bank voor de openhaard kan haken!

    Ik zag ook veel wol bij de Zeeman maar twijfelde of ; haakbaar is? Leek me meer breigaren. Welke gebruik jij? die waar ook acryl in zit? Leuke kleurtjes dat grijs met leeuwengeel

    fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Heidi,

    vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent, maar moet zeggen dat het je haakwerk dan wel ten goede komt :)!
    Beterschap hoor en niet afhaken met je haakwerk he ;)? Dat word een mooi kleddje denk ik zo.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super fleurig uit en haak ook lekker weg even lekker tussendoor .... nou de andere helft nog ben benieuwd naar het resultaat ook in de boom lijkt het me super leuk staan .... nog veel haak plezier en een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, de kleine vierkantjes... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er heel gaaf uit! Ik denk dat ik begin met zo'n punnikpop, heb instructiefilmpjes op YouTube bekeken en dat zag er niet heel moeilijk uit. Haken lijkt me heel ingewikkeld! Ik stuur je nog even wat gave adresjes op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He bah niks aam dat gekwakkel wel dat gehaak :-)
    Oja ik zou ook nog sturen he,sorry ben echt een zeef op het moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vervelend dat je kwakkelt maar je besteed je tijd goed zo te zien. oooo wat mooi die lichtgrijze en witte lapjes. Ik moet het nu gewoon ook gaan leren! Action is zo fijn voor dat soort spulletjes.
    Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel haakplezier nog, ziet er al prachtig uit! En dat mandje... Ik was zaterdag nog in de Action, maard at liep ik toch mis dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee wat hebben jullie een mooi blog! En wat een fijne haaksels :). Ik heb al een tijdje niet gehaakt maar heb een aantal jaren haakworkshops gegeven. Moet nodig weer eens aan de slag!
    Beterschap voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker haken op de bank, beste recept tegen kwakkeligheid :) Ben zelf ook ziek (longontsteking) dus nog helemaal niet aan de adresjes toegekomen. Ben blij als ik de blogjes kan bijlzen :-) Is er een deadline, haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er erg leuk uit! Dit werkt altijd zo lekker aanstekelijk..ik ben ook al een tijdje bezig met het haken van een sprei.. maar het project is toch 'iets' te groot..haha het zijn aardige zomerkleuren..dus heb nog even voor hij klaar moet zijn...:) Misschien kan ik idd ook wel mini-projectjes bij verzinnen die wat eerder klaar zijn.. maar ach..heb nog zoveel projectjes liggen.. caravanhoezen, slingers, gordijnen enz..hahaaha heb wel hele gave stofjes gescoord daarvoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HayHay!
    Beterschap!
    Wat een leuke haaksels heb je gemaakt! De deken wordt vast prachtig!
    Ik ben sinds een paar weken begonnen met leren haken. In het begin was het wel ff afzien, al die steken! Kreeg er chaos van in mijn hoofd en droomde zelfs dat ik continu aan het haken was, haha!
    Maar mijn eerste hartjes en granny square is af. Het is een fijne bezigheid :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....