zaterdag 30 november 2013

Happy Weekend!


* 'k Werd verwend door m'n zusje en kreeg de 
nieuwe FLOW!!! Als paper, knutsel en knip en plak-lover,
moet je echt naar de winkel hollen (of zorgen dat je 'm 
krijgt ;-)). He-le-maal vol met plaatjes, mooi papier,
stickers, labels etc. Kwijlen jullie al?!


* Weer voor warme Choco, jummie!
* Het weekend op vrijdagavond starten,
languit op de bank met een dekentje en kaarsjes
aan. (Nee, niks lekkers erbij, want TEveel Turkse
pizza op)
* Pakketje van Zalando kwam binnen, o.a. een heel
leuk jurkje van Mint & Berry, één van m'n favo
merken.



* And last but not least...Vanmorgen kwamen
Chrissie en manlief onverwachts ff een bakkie doen!
Altijd gezellig uiteraard, maar nu NOG leuker, want
er kwam al een sintkadootje mee! 
Allemaal vintage kerstballen, looooove it!
Dank u Sinterklaasje! :-)

Net nog even naar een 'nieuwe' Kringloop geweest
(Tja, voor ons boekwerk gaan we natuurlijk regelmatig
op onderzoek uit. Maar deze viel een beetje tegen).
Oh ja en aangezien ik alles altijd in de verkeerde
volgorde doe.... Dan ga ik nu nog maar even 
soppen en boenen :-(.


Fijn Weekend!
Liefs, Heidi


15 opmerkingen:

  1. Zo te lezen een geweldig weekend!
    Geniet ervan...

    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt verwend! Dat boek is een echte must have!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het Flowboek is inderdaad geweldig; heerlijk toch om verwend te worden met allerlei mooie spullen!

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het boek leuk he? Vind hem het geld echt meer dan waard, zitten zoveel leuke spulletjes in. Echt ook een leuk kadootje. Wat lief dat je die vintage kerstballen hebt gekregen. Enne...ben jullie niet vergeten met de adresjes hoor!
    Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij leuk he, de flow. Mocht eigenlijk niets meer kopen maar deze kon ik echt niet laten liggen.

    Ik was vanmorgen ook bij de kringloop maar het viel mij ook erg tegen. Kan volgende week wel een collega blij maken met een mens erger je niet spel. De editie die in het midden een plastic dobebelsteen klikker heeft. ( hmm gegrijp je wat ik bedoel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhhhh die FLOW! Ik heb meteen een vrouw die bij ons in de boekenwinkel werkt gemaild ;) hahah...
    Wat zijn die kerstballen schattig!!
    Geniet van je weekend!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb de Flow ook vandaag gekocht en hij is inderdaad super. Te mooi om direct te gebruiken dus die laat ik nog effe liggen.
    Oh en wat die kringloopadresjes betreft, geen probleem dat jullie je enkel op Nederland richten, dat zal sowieso al wat werk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook nog een fijne zondag. Kringloopboekje aan het maken? Dat heb ik blijkbaar net gemist. Leuk, bij ons zijn ook een paar leuke adresjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne plaatjes!
    Ik weet niet of ik de flow ga kopen, het is wel verleidelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HayHay!
    Zo leuk om te lezen en zo herkenbaar :-)
    Deze week lag de Flow Special in mijn brievenbus (abonnement). Ik vind m ook prachtig!
    Enne Mint & Berry is ook 1 van mijn favoriete merken :-)
    Happy Sunday!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die flow! Ik zag m gisteren ook....zooooo gaaaf! Ik ben binnenkort jarig...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne sinterklaasavond! Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo dat flow paperbook is echt helemaal het einde!!! heerlijk, er zit zoveel in! daar kun je wel even meer aan de slag...

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....