dinsdag 5 november 2013

Nieuwtje en nog meer nieuws...

De afgelopen periode zijn we druk bezig
geweest met oriënteren, kijken, kijken en keuzes maken!
En...dat betekent dat we bezig zijn met de koop
van een nieuw huis!!

Super exciting!
Het moet nog gebouwd worden; een hoekhuis in 
jaren-30 stijl, naar onze eigen wensen in te delen
èn in te richten (jaaaa, wat fijn!).
Oké, als het mee zit kunnen we er eind 2014 in,
maar dat belet mij niet om alvast met de inrichting
bezig te zijn :-). 

Lang leve Pinterest en Blogland!


Gister kwam ik deze foto tegen en die leidde mij
naar haar blog! 
Echt, ik ben verliefd op dit plaatje!
Eigentijds en vintage, strak en speels, wit en bont,
rustig, maar zeker niet saai, origineel en toch in
evenwicht... Looooove it!
Wat vinden jullie ervan?!

Ik ga lekker dromen, plaatjes verzamelen en ontdekken
wàt het uiteindelijk gaat worden!

En ondertussen hebben wij iets leuks in petto!
Nog meer nieuws dus...
Maarrrr, dat komt later deze week!
Blijf ons dus goed in de gaten houden, want
het is leueueueuk!!! 

Hier alvast een sneakpeak...


;-)


Fijne Dag!
Liefs, Heidi

24 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig vooruitzicht! Heel spannend allemaal...
    Lijkt me heerlijk om van 0 af aan te beginnen en bouwen, inrichten en stylen!!
    Mooie foto, ik ga snel ook eens bij haar kijken :-)

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wij zitten ook midden in een dergelijk avontuur, maar alleen nog maar op papier (vergunning ed.). Ik pin me ook suf, zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk!! Dat plaatje heb ik ook op mijn pinterest staan, geweldig he?
    Ga maar lekker voorpret hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een groot geluk dat je straks in zo'n huis kan wonen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk nieuws! En dan alleen de voorpret al.. heel veel plezier.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh als ik me niet vergis ben jij toch pas verhuisd ? hihi wel een leuk vooruitzicht ! en het plaatje boven dat is heel erg sfeervol ! ben benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt allemaal leuk! mag ik je ook iets vragen als pas beginnende blogger?
    Jullie volgen mij nu. Leuk! Maar ik zie mezelf niet bij de blogs op jullie 'leukste blogs' staan?
    Is dat wat anders als volgen? Ben nog wel een beetje een kluns zoals je merkt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig plaatje zeg! Heel veel plezier bij alles uitzoeken, ideetjes verzamelen, keuzes maken enz. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk vooruitzicht en heerlijk om nu al op zoek te kunnen gaan naar inspiratie. prachtige foto hoor, mooi dat wit en die bruintinten. Ik ben reuzebenieuwd naar wat jullie nog in petto hebben, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, lekker voorpret!! Niets zo fijn als dat.Genieten!!! En die blog van 'haar' is mooooi! Mag ik een adviesje geven? Veel dingen in een nieuw huis kun je prima van te voren bedenken maar mijn ervaring met de badkamer en keuken was destijds dat ik het, als ik er had gewoond, het heel anders had gedaan. En dus deed, na 5 jaar. Om vervolgens 2 jaar later te verhuizen, dat wel.... Maar niet vanwege die verbouwinkjes hoor! Maar mijn tip is eigenlijk: voel het huis, de looproutes en de sfeer. En beslis dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh wat leuk, gefeliciteerd!
    Leuk lijkt me dat, helemaal een eigen huis inrichten.
    Veel plezier met de voorpret, het verzamelen van plaatjes en het kopen van spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk vooruitzicht... oh ben ook verliefd op dat plaatje, helemaal mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoop dat je hoofd niet over gaat lopen van alle mogelijkheden, dromen en wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat klinkt dat allemaal heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooooh, die foto van dat interieur! Ik wil er wónen, nu meteen, het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig plaatje. Het zijn allemaal dingen die ik zelf niet snel zou nemen, maar wat vormt het een prachtig geheel. Fijn vooruitzicht, een nieuw huis. Heerlijk inspiratie opdoen en pinshoppen.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh fijn, een blank canvas! Eindeloze mogelijkheden. En een goddelijk excuus om Pinterest af te dweilen. Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een tof nieuws! Heerlijk zo alvast ideeën opdoen. Ikzelf heb dat plaatje ook bij mijn favorieten staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hel leukste van blog is dat je mensen tegen "komt" die hetzelfde ideeën hebben over wonen....inrichting...durven...combineren...uitdagen...experimenteren...een eigen wereld creëren!!!
    ben erg benieuwd naar je nieuw huis...ik weet..het duurt nog even...maar, geloof me, voordat je het weet, heb je de sleutel in je hand (wij hebben vorig jaar eind september een huis gekocht, en eind oktober kregen wij de sleutels, en nu...nu wonen wij inmiddels al een jaar in ons nieuw huis, zo snel gaat het:))) maar, oh ja, het belangrijkste: G E F E L I C I T E E R D natuurlijk!!! erg leuk!!!
    en nog veel plezier met zoeken naar ideeën, wordt zeker super mooi !!! liefs,agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ontzettend spannend allemaal! Leuk al die ideeën die je nu op kunt doen...en dan straks in je nieuwe huis kunt uitproberen. Veel plezier met alle voorbereidingen!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat spannend! Wat ontzettend leuk om alles weer overnieuw te mogen doen..zou voor mij ook geen straf zijn! Nu niet alleen fantaseren..nu ook nog mogen uitvoeren. Jeetje je zou maar je eigen jaren 30 huis mogen ontwerpen!! Ik ben benieuwd naar het andere nieuwtje! Geniet van de voorbereidingen!
    Bedankt voor jullie (1e!!) reactie op mijn blog! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What are those things in the bowl with the chestnuts? I`ve never seen them before.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heerlijk een nieuw begin! Ik vind het ook een heel mooi plaatje. Dat word nog moeilijk kiezen wat je wil he? Er is zoveel leuks!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als ik weer fit ben, doe ik mee! Wordt vervolgd!! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....