donderdag 7 november 2013

Wit & Bont - NIEUWS!! Tadaaa.....

De dames van Wit & Bont 
hebben een idee...

Een idee waar we jullie medewerking voor nodig
hebben!!

Niet alleen jullie medewerking, jullie krijgen er
ook iets voor terug!
Win-win situatie dus :-)

Omdat er in blogland veeeeellll kringloopliefhebbers
zij, net als wij, en we verspreid wonen door het hele
land, zouden we met elkaar voor heel veel 
Kringloopgeluk (sorry Ingthings, dit woord is zo 
toepasselijk ;-)) kunnen zorgen!


Laten we elkaar een handje helpen, maken wij er een
mooi, origineel en gezellig geheel van en voortaan heb je de beste kringloop-adresjes altijd paraat! 
Een weekendje weg, een
vakantie elders in het land; lekker even snuffelen
in de favoriete kringloop van een mede-blogster.
Hoe leuk is dat!!! 

Dusss.... 

Wij willen graag zoveel mogelijk adresjes verzamelen!
Mail ons adresjes van kringloopwinkels bij jou in de 
buurt en geef aan hoe jij ze beoordeelt (en waarom)
op assortiment, prijs/kwaliteit en originaliteit.
Daarnaast graag een link toevoegen naar eventuele 
website! Is er geen website, dan gaaaarne openingstijden
vermelden!


We willen graag ALLE adresjes in je buurt weten,
dus die waar je heeellll graag komt (please, we zullen
heus niet alll het leuks wegkapen ;-)), maar ook
de adresjes waar je minder enthousiast over bent. 
Met gewoon even googelen kom je namelijk niet te
weten of een kringloop ook echt een bezoekje waard is!

Daarnaast....jaaa, we zijn nog niet klaar, lees
dus alsjeblieft nog even door, willen we dan ook heel
graag ook leuke, lekkere, niet te missen lunch adresjes
die er in de buurt liggen, weten.
Uiteraard heel leuk als je in 't kort je eigen 
ervaring met deze plek wilt delen. 

Nou, samen met alll onze adresjes (die we uiteraard
al een tijd fanatiek verzamelen), gaan we er
een mooi, bruikbaar, gezellig en geweldig leuk resultaat
van maken!!

Maar eerst wachten we jullie mails af :-)

We zouden het geweldig leuk vinden als je dit deelt op
je blog!! (Wil je dan onderstaande foto gebruiken?)
Hoe meer inzendingen, hoe completer het
resultaat!!



Mailen naar heidiwith@hotmail.com

We hebben heeeellll veel zin om aan de slag te gaan,
dus we kijken uit naar jullie reacties!





Liefs, 

Chrissie & Heidi

20 opmerkingen:

  1. LEUK IDEE!!! Ik heb geen blog, maar zal in de loop van het weekend leuke adresjes mailen.

    Houdoe (Brabantse Kringloopwinkels dus),

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Ik zal ook wat mailen.. al is het hier niet altijd veel soeps.. maar volgens mij ook kringloop eigen? Je moet gewoon met zekere regelmaat even binnenwandelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor wie niet kan wachten: http://www.kringloop-info.nl
    Om de pret niet helemaal te bederven, ik vind het wel een superidee hoe jullie er een totaalplaatje van willen maken, met recensies en lunchadressen! Ga dit project zeker volgen! Ik heb zelf maar drie vaste adressen en het maakt mij niet uit of het er een rommel is of niet, lekker sneupen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk. Ik plaats het linkje alvast en zal jullie binnenkort mijn adresjes mailen.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook nog een leuk origineel adresje voor jullie in petto.
    Zal morgen even wat gegevens verzamelen en dan mail ik deze naar jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee zeg! Maar, inderdaad is er een GEVAAR. Ik heb van sommige van mijn adresjes nog het idee dat ze onontdekt zijn... Maar oké, ik doe niet flauw, ik zal binnenkort mijn huiswerk doen.
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen! Ik heb zojuist gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een SUPER leuk idee!! Ik ga je van de week even mailen, ik heb op mijn blog ook nog wat adresjes staan als je zoekt op kringloop vind je er bijvoorbeeld een op de patrimoniumlaan in Veenendaal, die is HEEL erg leuk! :)

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zal jullie in de loop van de week ook even wat adresjes sturen ladies!Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, leuk idee! Ik heb jullie link gedeeld, (weet niet of er veel reactie komt van al mijn 7 volgers, waaronder jullie! hihi maar wie het kleine niet eert.....) Zal me eerdaags even verdiepen in de adresjes van Groningen en omstreken.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super dames!!! We kijken uit naar al jullie adresjes!! Helemaal top!

      Liefs

      Verwijderen
  12. hallo, een beetje late reactie van mijn kant :) maar ik heb ook een leuk adresje :Kringloop de Opslag

    Melkweg 8 Doetinchem 7005 AH, Verkoop van Brocante, Curiosa en kringloop artikelen, Ruim 750 m2 met tweedehands goederen zoals: meubels, lampen, zink, lp's, boeken,

    louvre luiken, retro, kleding, design, jaren 50, 60, 70.......brocante artikelen en nog veel meer!!! echt, een super leuk "kringloopje", zeer zeker de moeite waard!!!! voor ieder wat, prijzen variëren, maar echt duur is het niet!!! en nu ga ik jullie link op mijn kadefee zetten, niet dat er veel mensen bij mij komen kijken (hahahaha) maar: you never know :) liefs. agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heb jullie wat gemaild.
    succes met jullie projectje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee!

    Bij de kringloop in Zwolle kan je ook lunchen! Leuke kringloop met een restaurant!

    http://www.kringloopzwolle.nl/

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb jullie verzoek op mijn blog gezet maar vraag me af of jullie iets zijn met adresjes in België.
    Laat het maar weten, dan stuur ik er wel op
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, wat een leuk idee!
    Ik ga regelmatig naar de kringloopwinkel in Beverwijk
    (Adres: Spoorsingel 115, 1947 LD Beverwijk
    Telefoon:0251 215 103)
    De prijsjes zijn daar nog klein en de ene keer hebben ze iets naar mijn zin en soms ook niet. Gewoon regelmatig binnen lopen.

    groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee. Ik meld graag een kringloopwinkel in het plaatsje Varsseveld in de Achterhoek aan. Het heet De Keerkring en de prijzen zijn behoorlijk vriendelijk, omdat het van de kerk is geloof ik.

    Kringlopen is leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....