maandag 30 december 2013

2013/2014

Morgen de laatste dag van 2013...
Terugblikken, mijmeren, zegeningen tellen,
beetje weemoedig...het jaar is nu alweer voorbij!

Het was een jaar om nooit te vergeten;
Trouwen (!!), m'n Sweet Home en woonplaats verlaten en van m'n lief z'n home samen een Sweet Home maken.
M'n draai vinden in het verder weg wonen van familie,
vrienden en werk, twee hele fijne vakanties met Mr. B. en een
heerlijke, zonnige zomer! 


En wat was het ook een leuk blogjaar!!
Iedereen die zo meeleeft; lieve, leuke en gezellige 
reacties achterlaat en de herkenning die je vaak
ziet en leest! Hihi, het is een wereldje apart,
blogland, maar wel een hele leuke! Jullie reacties
stimuleren steeds weer om nieuwe berichtjes te
plaatsen! Thanx a lot!!!

Iedereen blogt op haar (ik heb nog geen mannen ontdekt :-))
eigen manier en dat maakt het zo leuk!
Op onze blog zie je de zonnige kanten van ons 
leven en alles wat we daarin mooi, fijn en inspirerend 
vinden. Het geeft een positief gevoel om dat te delen!
De minder zonnige kanten die zijn er ook, maar
die delen we niet hier. Ik weet niet waarom, maar ik
wil het toch eens genoemd hebben. 
Want soms vraag ik me dan ineens af; komt het allemaal
niet veel mooier en idealer over dan het is?
Hihi, denk dan maar zo; ik doe het niet mooier voor dan het is, maar fotografeer wel ff net om de rommel heen ;-). 

Rest mij nog jullie een heeeele fijne 
jaarwisseling en een heel mooi, gelukkig en 
fijn nieuw (blog)jaar toe te wensen!!


Liefs, Heidi 


13 opmerkingen:

  1. Haha, heel herkenbaar: om de rommel heen fotograferen :) Ik denk dan altijd: je huis is om in te leven, het is geen museum. Zo te zien heb je een bewogen jaar achter de rug met mooie herinneringen. Geniet daarvan en een heel goed 2014 toegewenst!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb denk ik iets teveel rommel ;))

    Jij ook alle geluk voor 2014 vol creativiteit en inspiratie ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook alle goeds voor 2014 gewenst! Een bijzonder jaar heb je zeker achter de rug..trouwen.. zucht dat is hier alweer 8,5 jaar geleden! :) En ik fotografeer altijd nadat ik alles heb opgeruimd, dat stimuleert weer om de boel aan kant te maken..en daar is niets mis mee toch? Volgens mijn schoonmoeder moet je altijd een motivatie zoeken om aan je huishouden te beginnen. Mijn nieuwe motivatie is om een blogspot te maken en dat kan pas nadat ik gepoetst heb! :) Dus.. lekker blijven bloggen, dan blijft je huis ook schoon! En dat is soms net als met je gedachten, wanneer je ze van je af schrijft, dan wordt het leger in hoofd.. enne ons leven kent toch alleen maar zonnestralen?? :) *proest*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jullie van ganser harte ook een heerlijk jaar! Ik blijf graag op bezoek komen, net omdat je rond de rommel heen fotografeert, doe ik lekker ook '. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi blog bericht speech vooral ook dat je de anderekant er van ook benoemd aan de aan de andere kant veel bloggers hebben ook die anderekant maar het is toch zo bij de meeste mensen dat we alles net iets mooier laten lijken dan in het echt niks mis mee als je ook de anderkant maar erkend en weet dat daar ook niks mis mee is zo af en toe zelfs een mislukte foto kan soms ook dierbare wezen groetjes en heel mooi 2014 gewenst leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 geniet van de laatste momenten van dit jaar ...lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook een heel fijn, gezellig en liefdevol nieuwjaar gewenst!
    Mooie tekst heb je geschreven en wat een prachtige foto's maak jij toch.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne jaarwisseling gewenst en voor 2014 veel geluk, gezondheid en blogplezier.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een positief 2014 met veel blog plezier toegewenst!
    Dank voor het afgelopen jaar...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik blijf hier graag langskomen om te lezen en te kijken. Geniet van de 365 dagen vol boeiende uitdagingen en nieuwe (blog-)avonturen. Maak er iets moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste wensen voor 2014. En mooi om de rommel heen blijven fotograferen, doen we allemaal.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi & gelukkig 2014 toegewenst! Wat een prachtige kleurrijjke collage!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....