woensdag 18 december 2013

Almost Christmas....


Wat gaat de tijd snel!! Voor je 't weet is 
't kerst, hop oud & nieuw er achteraan en leven
we in 2014...
Onderhand maar eens over m'n goede voornemens na
gaan denken ;-).


Op 't werk is het druk, dus enthousiast
begonnen met pimpen van m'n huis, maar 't is nu
wel ff best. Kom er namelijk ook altijd veel te laat
achter dat het tijd is voor kerstkaartjes en dan 
moet er natuurlijk geknutseld worden, dus ik weet
wat me vanavond te doen staat :-). 


Heel vaak doe ik ideeën op bij mede-blogsters,
maar toevallig komt dit idee uit m'n favoriete woonblad,
de 101 Woonideeën (help, ik heb ergens vernomen dat
Sanoma volgend jaar ook met dit blad stopt!!)
Glazen potjes op z'n kop, boompje er op, iets leuks
er onder, hoe simpel!


Het dienblaadje en groene schaaltje zijn van de
kringloop. Het hertje van de Xenos.
De houten boompjes en houten ster heb ik ooit bij
de Kruidvat gescoord. De blauwe kerstbal is van
de Action en de rest is vintage vondsten.
De witte kerstboompjes die tegen de muur zijn geplakt
(zie hieronder) heb ik vorig jaar ook bij de Kruidvat
gekocht.


Ik hou van dit soort ideeën; snel klaar, maar origineel
en helemaal naar m'n zin!


Ik hou niet van slingers in de boom, maar aan de
deur dan weer wel :-).

Bedankt voor jullie steeds weer ont-zet-tend lieve,
leuke en gezellige reacties!! Echt top! 

Oh ja, tot eind van het jaar ontvangen we nog
heelllll graag kringloopadresjes van jullie en
daarna gaan we er hard mee aan de slag (Hé, da's
alvast een goed voornemen!)
Dusss.... was je 't nog vergeten, zit je nog te
twijfelen of je je gouden tips prijs wil geven of
vraag je je af; waar gaat dit over?
Klik op de banner rechts boven!
Thanx!


Fijne Avond!!
Liefs, Heidi

16 opmerkingen:

  1. Wat een gave ideeën komen er weer voorbij! Ik hoop echt dat 101Woonideeën kan blijven, dat blad is zo leuk!
    Fijne avond! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er zeker origineel bij je uit en gezellig! Leuk die stolpjes met een kerstbal eronder!
    X Eva ( Bij Eva Thuis)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kleine tafereeltjes prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer ontzettend leuk uit...originele creaties hebben ook mijn voorkeur! Super mooi gedaan!!
    Ik las het ook van de 101, hoop dat ze toch de keuze zullen maken om niet te stoppen. Zou echt zonde zijn van zo'n geweldig tijdschrift! Ik krijg er altijd veel inspiratie van!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk en gezellig uit!! Dat blauwe lantaarntje is ook zo schattig, echt mijn favoriete kleur blauw. Ah nee toch, wat jammer van de 101!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke ideeën allemaal, en natuurlijk weer prachtige foto's! :)
    Ik ben benieuwd naar de ingezonden kringloopjes, wie weet zitten er nog wat fijne bij mij in de buurt.
    Veel succes met kaartjes maken.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond 101 juist zo vernieuwend, zou erg jammer zijn! Het ziet er allemaal geweldig bij je uit. Het hoeft allemaal ook niet duur te zijn, dat zie je maar weer. Bij het Kruitvat kun je soms ook een leuke vangst hebben. Ik had er een leuk houten boompje gehaald. Bedankt voor je reminder voor de adresjes! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie sfeer! Die glazen potjes op z'n kop zijn inderdaad erg leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er allemaal super gezellig uit! En prachtige foto's maakte je ervan... Het tafereeltje met de glazen potjes is geweldig :-) geniet ervan, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie gezellige sfeer heb je weer gecreerd! Ben benieuwd naar je zelfgeknutselde kerstkaarten.. Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een creatief, sfeervol en kleurrijk kerstsfeertje heb je gemaakt van je huis. Mooi hoor :-)
    Fijne dag. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ..altijd gezellig om jullie posten te lezen. Het is net of je even `in het echt` een babbeltje met elkaar maakt. De energie spat eraf! Leuke DIY`s gemaakt,..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het ziet er zoals altijd weer prachtig uit . ! toppie !!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....