zaterdag 14 december 2013

Christmas @ Home...


Lekker bezig geweest van de week...


De boom ruikt zo lekker!!
Naast (vintage) kerstballen, ook haaksels en 
klei-figuurtjes in de boom...


De altijd-aan-verandering-onderhevige-vakkenkast :-)


Waar kerst nu echt om gaat!
Vorig jaar in de Kringloop gevonden; net een plaatje
uit een oude kinderbijbel...


Zo heerlijk, zon in huis!!!

Verder vind ik het enorm leuk om bij jullie
binnen te kijken!! Zoveel creativiteit in
blolandia! Love it!

Binnenkort meer hoor...


Fijn Weekend!
Liefs, Heidi

24 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijkheid naast al het kerstgeweld in de winkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben een nepboom, maar mis die geur van de boom wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HayHay!
    Wat super gezellig en prachtig vintage!
    Heel leuk!
    Mijn huis is inmiddels ook een X-mas (mess) tafereel geworden :-)
    foto's staan op mijn blog.
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zeg! En idd, wat een licht binnen :D Heerlijk!
    Mooi theekastje trouwens op de eerste foto. Fijn weekend nog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch een ontzettend gaaf huis!!
    Mooi gestyled...door jou begin ik kleur steeds mooier te vinden!
    Geniet ervan!

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er super uit bij jou!
    Ik vind je kerststalletje erg mooi.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Heidi, wat is het gezellig bij jou, echt heel knus!

    Gezellige zondag!
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super gezellig uit!
    En wat een leuk kerst stalletje!
    Fijne dagen!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er moooi! uit!
    En ik wil ook graag zo'n kerststalletje, inderdaad lekker nostalgisch..
    Geniet van je gezellige huis!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a beautiful decoration. Love it!
    Cheers,
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige sfeer! Je boom is geweldig versierd, de vakkenkast is een een vakkenkast, dus verandering is vereist.... (toch?). En ja: de kerststal, daar gaat het echt om, mooi hè?! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeel gezellig!
    Fijne zondag!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi geheel! Ja, die dennengeur... ik loop de hele dag aan de boom te snuffelen, echt zo lekker :) Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er fantastisch uit bij je met al die kleurtjes! Ons huis is rustig maar het stylen in die kleuren lukt me beter dan met allemaal kleurtjes ondanks dat ik het echt heel erg mooi vind. Dat tafeltje is ook zo en dat stalletje zijn super schattig. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fantastisch theekastje! Je hebt het erg gezellig gemaakt en heerlijk al die kleuren!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je huis zo gaaf. Ik ben zelf niet echt van de kleuren (hoewel ik vroeger dol was op het pipi langkous huis en zo 1 ook wou) maar ik blijft het gaaf vinden om te zien bij anderen.
    Heel erg mooi.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi! Leuk die vintage dingen in de boom! En je kerststal in kast is mooi!! Leuke vonds bij de kringloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezelligheid! Het zonnetje en de geur van de kerstboom maken het extra fijn!
    Heerlijk.
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een fijn licht huis heb je!
    Erg leuk die oude ballen in de boom en dat kersttafereeltje.
    Ik ga me dit jaar ook lekker niet druk maken en stilstaan bij de ware betekenis.
    Blessings...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw, wat een heerlijke blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geniet ik toch van al die kerst heerlijkheid die ik bij iedereen voorbij zie komen. Wat ziet het er ook bij jou fijn uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....