donderdag 19 december 2013

Kerst versieringen...

 
 
 
Kerst!!!
 
Heerlijk om het huis
in kerstsfeer te brengen!
Heidi en ik zijn allebei dit
jaar van de vintage ballen/vogels etc.
Kleurrijk in ieder geval! :-)
De boom ( van 2 meter!! )
staat gezellig te zijn.
Hier een kleine impressie
wat er zoal in hangt....
 
 

Verder in huis ook her en der
groepjes en hoekjes met
kerstspulletjes,
zoals aan m'n kleine kapstokje.
Ook bij mij komt het meeste
uit de kringloop,
van de rommelmarkt,
gekregen of zelfgemaakt.
Ik hou er van!!!

 
Fijne dag!!!!
liefs Chrissie

7 opmerkingen:

  1. Kies je voor vintage spullen, dan heb je meteen een hele eigen en persoonlijke sfeer in huis!!
    Heel mooi gedaan.

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het mooi, ik hou van vintage, helemaal van vintage kerstdecoratie/versieringen, het geeft zoveel meer sfeer.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een originele kersthangertjes heb je, leuk hoor om dat zo bij elkaar te verzamelen in de loop der tijd. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo die houten kerstengeltjes hadden wij 'vroeger' ook in de boom hangen! Super leuk. Nu krijg ik helemaal het kerstgevoel van toen terug. Met lekkere kransjes en chocoladekerstballen in de boom, leuke films op tv zoals Annie en het zelfgemaakte kerststalletje inrichten met mos of stro. Ik bedenk me nu dat ik helemaal niets in traditie gehouden heb nu ik mijn eigen huisje heb. Misschien toch maar eens kerstkransjes in de boom gaan hangen ;-) Fijne avond. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is nostalgie voor mij. Je kerststalbeeldjes zijn net dezelfde als die bij mijn ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love vintage!! Hoort echt bij kerst, vind je niet? Ik hoop echt gauw even wat adresjes op te schrijven voor jullie kringloop boekje. Ik heb nog tot eind deze maand toch? Door het ziek-zijn is van alles erbij in geschoten helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chrissie, Je bent als winnares uit de bus gekomen met de christmas give away! Stuur je me je adres even door? Dan zorg ik dat het naar je toe komt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....