dinsdag 10 december 2013

Last week...


* Ging zondag de tweede adventskaars aan...


* De nummertjes schreef ik op mooie kadertjes uit
de Flow.


* Kreeg ik van een lief vriendinnetje deze 
zelfgemaakte punaises!


* Kwam de Give-Away van Arja binnen, HOERA, ook
ik heb nu een punnikwoord :-)
Arja, super bedankt! Ga vooral bij haar langs, het is
werkelijk allltijd gezellig op haar blog


* Was ik in m'n nopjes omdat ik de tafel kon dekken
voor mijn familie...ter ere van Sint z'n verjaardag :-)


* Een rol kadopapier van de Hema als 'tafelkleed'
en bij ieder bord wat schrijven... love it!
Een lekker Hollands maal op tafel en uiteraard veel
kaarsjes...


Vandaag vrij, dus aan de slag in huis!!!
De boom staat al mooi te zijn en nu de rest nog...
Er volgt dus snel meer :-)

Zie bij veel van jullie al veel moois voorbij
komen, zo leuk!! 


Fijne Dag!
Liefs, Heidi


24 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gezelligheid. Leuk idee dat cadeau papier van de Hema. Wij zijn nieuw hier in Blogland en worden erg blij van jullie verhaaltjes. Jullie hebben ons inspiratie gegeven om met zijn tweetjes een blog bij te houden :-) Wij liepen beide rond met het idee om een blog te beginnen maar zette dit niet door. Nu bleek dat we elkaar nodig hadden om door te zetten! Dus dankjulliewel :-)
    Liefs Fieke en Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's van de week!!

    Staat de boom al?

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig weer, ik had laatst ook inpakpapier als tafelkleed , simpel en mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hè om af te tellen met de adventskaarsen. Hier gaat er ook elke zondag ééntje extra aan. Wat leuk, dat tafelkleed van inpakpapier! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gedekte tafel met pakjesavond, leuk detail die munten overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto van je tafel met die kast op de achtergrond is zo mooi! Om te smullen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid altijd bij jou...heerlijk. Heel mooi je gedekte tafel!
    Ik ben benieuwd naar je kerst decoraties.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er altijd zoooo ontzettend gezellig uit bij jou!!
    Moet ook eens dringend gekleurde kaarsen gaan shoppen...oeps schreef ik nu echt gekleurde...? Als dat maar goed gaat ;-) Ik geef toe dat het stilaan een beetje begint te kriebelen om meer met kleur te gaan werken in huis. Weet alleen nog niet helemaal of ik het aandurf!

    Zag je boom op FB al voorbijkomen, erg leuk!!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw!!! Wat een inspirerende foto's!!! Je hebt het echt gezellig..en wat een crea ideeën met dat tafeldekken! Ik ben benieuwd naar je kerstsfeer! Ook met kleuren?? Ik ben ook helemaal in de kerstsfeer aan het komen..gezellig!!
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave foto's! Heel erg leuk om te zien allemaal! Ik ben benieuwd naar de kerstfoto's :)
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige boel bij jou zeg!!
    Wat heb je toch een heerlijk huis!
    En wat een lieve woorden over mijn blog ;) wordt er verlegen van!

    Dankje wel meid!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een gezellige foto's! Wat grappig: Ik heb gisteren flessen geverfd in vier kleurtjes met de bedoeling daar adventskaarsen in te doen. Dat zijn de kleuren van de bordjes bij jou op tafel + lichtroze. Maar terwijl ik er mee bezig was, viel mijn oog op een andere combinatie die ik ook leuk vond. Ik heb de hele dag lopen twijfelen. Dat is de kleuren-combi van jouw 4 kaarsen. Wat moet ik nou kiezen? Nog maar een nachtje over slapen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedekte tafel, mooi hoe die kleuren bij elkaar staan. Ik vind de punaises echt geweldig, wat een idee. Het ziet er allemaal gezellig kleurrijk uit.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gezelligheid (zoals altijd bij jou :))!!!!! men krijg gelijk zin in Kerst!!! en die tafelkleed zo leuk!!!
    lieve groetjes
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a cool idea for advent candles. I love your table setting, too.
    Cheers,
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, geweldig mooie foto's van een heerlijk sfeertje!!
    Volgens mij vindt iedereen het heerlijk om bij jullie uitgenodigd te worden, altijd even gezellig :-)
    Geniet van de kerst-voorpret! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw dat ziet er heerlijk gezellig uit. Dat zal wel een feestje geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HayHay!
    Wat heb je het weer gezellig gemaakt!
    Heel leuk allemaal!
    Knap hoe je dat doet met van die "kleine dingen" zoals inpakpapier op tafel en de advent-kaarsen!
    Ben benieuwd naar je kerstboom.
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er super leuk uit! heel gezellig.... ik blijf kijken.!!!!

    Groetjes Lisanne
    draadenpraat.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke blog! Ben hier via via terecht gekomen en ga je volgen ;-)! Kom je snel een keertje buurten?

    Fijn weekend!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk die adventskaarzen zo in dat potje! En je Sinterklaastafel! Heel mooi gedaan. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....