dinsdag 3 december 2013

Preparation....

Lekker bezig met de Sintvoorbereidingen, ik houou
ervan! Maar ondertussen ben ik eigenlijk al met m'n
hoofd richting kerst...

Was even nieuwsgierig of ik nog ideeën van vorig
jaar kon gebruiken, dus dook ik m'n archief in :-).


Ik heb het vermoeden dat het dit jaar anders wordt;
minder roze, minder tutti, hihi, wat een ander huis
èn een man al niet met je doet ;-).
Van tevoren heb ik nooit een heel duidelijk beeld,
ik doe altijd maar wat. 

Leuk om te zien dat heel veel mensen al bezig zijn
met ideetjes uitwerken. Bedankt voor alle inspiratie!
Zaterdag een boom uitkiezen!!

En julie; al lekker op dreef of nog te druk
met Sint?


Fijne Dag!
(het zonnetje schijnt hier door
de mist heen, mooi!!!)

Liefs, Heidi

15 opmerkingen:

  1. Krullebol heeft heel veel zin in sint, en ik in kerst! ;-)
    Kan niet meer wachten om de spulletjes van boven naar beneden te halen.
    Zie ik daar niet die hanger hangen die je mij toen hebt gegeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik wil ook dit weekend voor de boom gaan, als ik mijn energie een beetje terug heb tenminste, haha. Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deel de samen-wonen-stijlen-mixen ervaring met je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd hoe het er dit jaar komt uit te zien in je nieuwe huis :-)
    Veel plezier met decoreren!!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kaarten met knoopjes zijn echt fantastisch Heidi, echt heel erg leuk. Ik wil nog kleihangers maken, boomstamschijfjes versieren, een kerstster maken dus die boom staat er nog niet van het weekend ben ik bang. Ik heb niet met die Goed Heiligman, snap ook niet waarom hij al 3 weken van te voren aanwezig moet zijn. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie inderdaad op veel blogs al de kerst voorbij komen.
    Daar ben ik nog niet bezig, eerst Sinterklaas.
    Donderdag op stage en zaterdag thuis. Ik vind het helemaal te gek.
    Liefs Rensina
    Trouwens vind die kaarten met de knoopjes echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ben benieuwd.. ik ben dit jaar juist meer tuttie en roze geworden.. hahaha denk te lang getrouwd..teveel mannen hier in huis! ;) Ik ben nog helemaaaal niet met kerst bezig..morgen maar eens beginnen met sintinkopen.. want die komt donderdag een zak brengen! *oeps*.. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al die voorbereidingen. Hier komt vrijdag Sinterklaas langs en zaterdag zetten we de kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Wij gaan zelf komende zaterdag een boom uitzoeken. De doos met kerstversiering staat al op de bovenverdieping te wachten. Na 5 december mag die nog een verdieping lager. Veel plezier met alle voorbereidingen!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb niks met die sinteman, pffff!!!
    Ik ben vandaag helemaa kerstklaar, kijk maar even op mijn blog!

    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele vrolijke kerstideeën!! Ach, nog één dagje sinten en je mag er vol tegenaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HayHay!
    Nog 1 dagje Sint en dan ga ik los!
    Ik ga weer voor een Happy Christmas ;-)
    Elk jaar koop ik weer wat vrolijke kerstspulletjes erbij zodat mijn collectie steeds groter word, hihi.
    Hoe meer, hoe beter. Met kerst mag/kan alles ;-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier loopt ook alles door elkaar! Sint ben ik nog niet mee klaar en intussen al druk met voorbereidingen voor een kerstmarkt en kerstworkshops! Gezellig druk dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's Heidi! Wij wachten met versieren meestal tot na de Sint, maar het is moeilijk om niet stiekem al het een en ander te doen :-)

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....