woensdag 8 januari 2014

Boom er uit, bollen er in...


De boom is er al weer even uit, hoor.
Maar de bollen staan er ook al weer even :-)
Ik kon het niet laten...


En dan met het zonnetje in huis, de zachte 
temperaturen buiten, zou je haast....
Neeee, de voorjaarskriebels stop ik nog even weg!


Eerst aftellen tot onze Wintersport...Op naar Tirol!:-)


Het gehaakte sprei op de bank heeft plaatsgemaakt
voor een wollen legerdeken. Warm en fris!

Fijne Avond!!
Liefs, Heidi
P.S. Bedankt voor jullie leuke reacties en tips op het
laatste blogberichtje! En...ons kringloopadresjesidee; komt
goed, hoor, maar voorlopig nog even geduld hebben ;-).


18 opmerkingen:

  1. Het ziet er ontzettend vrolijk uit! Wat een ontzettend leuk idee om de bolletjes in bekers en kommen te doen! Ik ga binnenkort maar weer eens struinen bij de kringloop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het ook leuk dat je een kleurig papiertje hebt gebruikt om de plastic potjes te verbergen.
    Mooie frisse woonkamer heb je.
    Ik ben fan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig! Ja heeeerlijk he die bollen...wel irritant dat die verrekte winter nou niet gewoon komt.. dan hebben we het maar weer gehad. Met dit weer heb ik alweer helemaal zin om zomerkleding te shoppen voor de kids! :) Maar wat een leuk idee met die papiertjes in de potjes.. dat is de oplossing voor als het eigenlijk niet past.. ook de flow? Gezellig gezellig.. X Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer onttzettend leuk uit!
    En die wollen deken, wat een geweldige aanwinst!! Heb je 'm ook gekocht bij Piet Hein Eek? Ik heb de legergroene variant op ons bed liggen :-)

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, nee, 'k heb een broertje die in het leger zit en deze redde van een weggooi-actie (nog ongebruikt en wel!!) :-) Sindsdien aast hij er op, want hij weet nu dat die dingen geld op kunnen leveren (in zijn ogen onvoorstelbaar uiteraard) ;-)

      Verwijderen
  5. Oh zeg, wat ziet dit er enorm gezellig uit!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig! Ook hier zijn de eerste bolletjes weer in huis gehaald, maar als ik de voorspellingen mag geloven komt de winter er nu toch aan...

    Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi zeg!! Ik stond vanmorgen vroeg in de winkel ook al bij de bolletjes te kijken. En twijfelde om ze mee te nemen. Maar als ik dit zie, denk ik, ik ga ze halen! En geeft niets als de winter toch komt, hier vrolijk je weer van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig!!! Heb zin in het voorjaar!! :)
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig zo he in die kopjes! Weer een extra reden om naar de kringloop te gaan :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de kleurtjes van de koppen passen perfect bij elkaar. Erg mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er al zomers uit! :)
    Nog even geduld hebben..maar wat een heerlijk sfeertje heb je weer vast weten te leggen!
    Super!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie plaatjes! Zo lekker licht en vrolijk ;)
    Gave kopjes waar de bollen in staan! (en oh... wintersport! Super..)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie plaatjes Heidi, ik krijg helemaal zin in het voorjaar! Maar ook ik heb eerst nog een skivakantie tegoed Yahoeeeee! En daarna mag het dan ook heel snel lente worden :-) Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, voorjaar! Ik kocht mezelf vanochtend een bosje roze tulpen, helemaal blij! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ze ook weer lekker in huis gehaald. Het lijkt inderdaad wel voorjaar. Toch heb ik ook wel zin om in een knisperend pak sneeuw te wandelen.
    Alvast een hele fijne vakantie! Jodelahietie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HayHay!
    Zo leuk en zo gezellig al die bolletjes! Ik krijg ook zin aan het voorjaar maar eerst (proberen) te genieten van een winter ;-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....