dinsdag 28 januari 2014

Idee, Vraag, Instagram and so on...


Mijn Instagram-momentjes;

* www.kokenmetkarin.nl is mijn nieuwe favoriet! Koken zonder
pakjes en zakjes en leuke, lekkere, niet ingewikkelde 
recepten en de recepten zien er ook nog eens heel leuk
uit! Je kunt ze gemakkelijk als pdf downloaden en uitprinten.
* Sieraden blijven een beetje mijn tik; soms denk ik, gezien
m'n leeftijd ;-), dat het eens tijd wordt om echte juwelen
te gaan verzamelen, maar dan kom ik bij de Kruidvat en 
hangt er een rek vol afgeprijsde sieraden.... Alles voor 1 
euro per stuk!! 
* Bij PS Ik hou van jou een kadootje besteld en ja dan
ook maar even wat tapejes voor mezelf. Altijd een feestje
om binnen te krijgen!
* En jaaaa... m'n eerste haakproject (minidekentje voor
op de bank) is werkelijk bijna af!!! Al die draden 
wegwerken...eerlijk gezegd doe ik maar wat, hopelijk komt
het tot een goed einde :-).

En ja, eerlijk gezegd was bovenstaande een aanzetje
om het volgende aan jullie te laten zien / vragen.
Ik vind het een beetje spannend, maar oké...

Wat vinden jullie van onderstaande plaatjes?
Van 't weekend gemaakt en yep, het zou wel een
serie kunnen zijn, een setje van 4 of wie weet kan
ik het nog uitbreiden...


En wat nou als ik ze af zou laten drukken als postcards??!
Zou dat een idee zijn, zouden jullie in de verleiding 
gebracht worden ze te kopen? 
Kortom, geef je mening/suggesties, ik ben benieuwd! 

Pfff...zo, en nu afwachten en verder bedenken...
Soms stromen de ideeën in m'n hoofd over, maar deze is
er in ieder geval uit :-) 


Heeele fijne dag!!
Hier een heerlijk zonnetje trouwens...

Liefs, Heidi

P.S. Binnenkort komt er nog een idee aan...

22 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtige plaatjes, echt wel postcard waardig.... Dus hou ons op de hoogte. Ik ga je nu even opzoeken op instagram... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké ik kijk zeker niet goed: hoe kan ik je vinden op Instagram?? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie instagram plaatjes, net als Hennie ga ik je ook even opzoeken.
    Leuke sieraden! Helemaal niet alleen voor jonge mensen hoor...
    En ik vind je foto's echt wel kaartjes waardig.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's....als kaartjes supermooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi idee, de kaarten zien er goed uit, lekker vintage! Ik zou het gewoon wagen, maak er een leuk prijsje van en zet ze te koop op je blog/facebook/instagram/etc. Veel succes..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaarten echt super mooi! Moet je zeker laten drukken, erg origineel vind ik ze!!
    En wat betreft de plannen van onze tuin...Alles zoals het nu is, LEES: een onkruidbende gaat op de schop!
    Toen we hier kwamen wonen grensde er aan onze woonkamer een tuinkamer. Afgelopen zomer maakten wij hiervan een overkapping. Onder die overkapping komen stoere steenschotten als vloerbedekking te liggen. Afgelopen jaar plaatsten we al een nieuwe schutting, de andere zijdes (muren) worden geverfd in een grijstint en een gedeelte wil ik laten bekleden met gebruikt steigerhout.
    Bijna de ganse tuin wordt aangelegd met grasmatten waarin een pad verwerkt wordt met grote staptegels (60x60cm) en we krijgen in een hoek een groot rechthoeking terras waar we kunnen chillen :-)
    Voorlopig is dit het...langzaamaan gaan we dan borders maken en we willen ook enkele bomen erin. Welke soorten weten we nog niet! In ieder geval wordt het wel een strakke tuin met als het kan graag een industrieel tintje :-)

    Hier schijnt ook al de ganse dag de zon, heerlijk!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jaaa moet je doen!! :)
    Leuk man, dit is écht origineel, de zwart/wit kaarten kan je overal kopen tegenwoordig (ookal zijn die ook nog steeds erg leuk haha) maar dit springt eruit!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je plaatjes zeker postkaartwaardig! Kijk zeker ook eens op de site flyeralarm, zij drukken heel goedkoop mooie kaartjes van echte postkaartkwaliteit (ik gebruik deze internetdrukker vaak via mijn werk). Ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze ontzettend gaaf! Ik sluit me dus bij de anderen aan: doen :)
    Fijne avond! Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik sluit me aan bij de andere dames, super leuk, doen dus!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaa gaaf die kaarten!! Ik zeg doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten! en je haakwerk ziet er goed uit! Als ze voor een leuk prijsje te verkrijgen zijn doe ik mee! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie plaatjes! Dat worden vast leuke kaarten. Go for it.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaartjes! Ik zou ze zeker afdrukken...hier staat al iets soort gelijks in de kaartenstandaard dus kopen zou ik ze wel hoor!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben ook benieuwd naar jouw ig naam... En die draadjes, ik doe ook maar wat, maar mijn ripple stitch is al op twee plekken losgegaan, te zwaar voor mijn wegwerkwijze, ik hoop dat ik de schade kan beperken met een rand rondom, zó zonder, maar al doende leert men. Enneh... wie niet waagt...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die 2 rechtse <3 Erg leuk, zou ze zeker af laten drukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou ze erg leuk vinden als kaartjes. De smile is mijn favoriet maar als serie zijn ze extra leuk!
    Groetjes, Ruchama

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze erg leuk en ik word er blij van. Gewoon doen!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk idee van de kaarten! Gewoon doen :-)
    X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor alll jullie lieve en positieve reacties!!! Super!!!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HayHay!
    Ik lees je berichtje nu pas! Volgens mij heeft mijn bloglovin soms kuren!
    Maar wat super leuk allemaal! Bedankt voor het delen!
    En die foto's voor de kaartjes! Prachtig!!! Doen Doen Doen Doen Doen!
    Hihi maar dat ga je volgens mij al doen nu :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....