dinsdag 21 januari 2014

Sweet Home....


Soms moet je je kans waarnemen;
toen het zonnetje pas zo gezellig in ons huisje
scheen, heb ik maar even een hele voorraad foto's
genomen... Maar goed ook, want na een blue monday
is er nu een grey tuesday ;-).


M'n mintgroene theekastje kocht ik een tijd 
geleden via Marktplaats (één van m'n meest favo
vondsten). Naast de verwarming, voor het raam,
was het ultieme plekje voor het kastje.

Totdat de kerstboom daar kwam te staan en het kastje
ook heelll leuk naast de servieskast bleek te staan.
Kerstboom weg, kale bedoening, maar hé, beetje
schuiven en doen en ik ben weer tevreden!
Stoeltje van oma, beplakt met hier en daar wat masking
tape, koffer van de kringloop en een kratje met
tijdschriften. Het kan er weer mee door!


Op het theekastje weer plek voor spulletjes
en rommeltjes. Deze kleuren en materialen bij elkaar 
vind ik echt geweldig. 
Gele kommetje; Maastrichts aardewerk uit de Kringloop
Bruine flessen; kringloop
Schilderijtje met rozen; kringloop
Witte bambi; Xenos
Zwart huisje (waxinelichtje); Flying Tiger


Fijne Dag Ladies!!

Liefs, Heidi

P.S. Bedankt voor jullie altijd leuke reacties, 
we loooooove it! 

19 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo´n zonnetje, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's!! Hier in het zuiden ook een grey tuesday :-(
    Hoop dat de zon morgen weer van de partij is, voor foto's van onze vernieuwde keuken te kunnen maken!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar je mintgroene kastje. Ik zie alleen maar een klein stukje op de foto? ;-) Heerlijk al die leuke kringloop vondsten he! Ik kan er er ook happy van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh heeeeerlijk lekker wegdromen bij jouw foto's!
    Ik hou persoonlijk van niet al te veel kleur maar als ik jouw huisje zo zie wil het liefst alles omgooien ;).
    Leuk huisje van F.Tiger ;) leuke winkel is dat hé?
    Mag ik vragen waar je die onwijs leuke poster met "Home wherever i am with you" hebt gescoord?
    Die is LEUK!!!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :-) De poster heb ik uit een tijdschrift gescheurd, al een tijdje geleden. Leuk is tie hè?! Helaas dus niet te koop zover ik weet...

      Liefs, Heidi

      Verwijderen
  5. heerlijk is dat he foto's maken en daar dan lekker van nagenieten!! Ik geniet mee, je hebt een prachtig blog waar ik heel graag kijk en lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kan er wel mee door... niet zo bescheiden, het is prachtig! Mijn oog was ook gevallen op die gave poster, heel tof! Fijne dag. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi! Ik word er helemaal vrolijk van, al die zon op de foto's!
    Krijg spontaan zin om zelf ook van alles te gaan schuiven.
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij jou is het nooit blue monday of grey tuesday met al die mooie kleuren! Zo gezellig, word je spontaan happy van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je het weer mooi gestyled. Je foto's stralen elke keer weer de gezelligheid van je huis uit.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op deze grey tuesday een zonnetje dankzij jouw bericht! Mooi allemaal!! En bedankt voor de zonnestraaltjes... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Word er helemaal blij van.
    Zeer stijl vol weer...i love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezelligheid! Hier in Groningen is het ook koud en grijs.....
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!
    En inderdaad zoals Pippa al zegt, hier is het koud en grijs :(
    Heb veel liever zo'n mooi zonnetje als bij jou.
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Slim van je om meteen een boel foto's te maken! Wat heb je toch een ontzettend mooi en gezellig huis!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow hele mooie foto's! Heerlijk om naar te kijken! groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's! Het ziet er weer erg gezellig uit en je hebt weer prachtige vondsten gedaan.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, vervelend hè... Dat donkere weer!? Maar prachtige foto's hoor, fijne kleurtjes :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke blog, krijg ook weer zin om van alles te frobelen....

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....