vrijdag 24 januari 2014

Weekend!!!


Weekend!!!
Heerlijk... Maar ik kan dan ook lichtelijk besluiteloos
zijn, TE veel ideeën om uit te kiezen dus ik weet
het ff niet... 

Daarom ga ik maar even bloggen met foto's die bij elkaar
geraapt zijn (boven; kiekje in de slaapkamer en in de
hal), maar ach, ben toch ff lekker bezig ;-)

Want ja, ga ik...
...Eindelijk de 101 Woonideeën lezen
...Verder met m'n fotoboek
...Verder met ons kringloopidee uitwerken
(heelll hard nodig, ja echt, ooit komt het af, maar
please heb voorlopig nog even geduld!)
...Kaartjes knutselen
...Verder haken aan m'n dekentje
...Gewoon TV kijken 

Ben eigenlijk gewoon een beetje gaar van m'n
werkdag dus er zal niet al te veel uit m'n vingers
komen en stiekem wil ik dan gewoon weer veel te 
veel doen, want ja... 't is gewoon allemaal leuk :-).


Vorig weekend maakte ik deze kaartjes met papier
uit de 101 Woonideeën en Flow. Stickers van de
Hema en uit de Flow èn Masking Tape... Lekker snel
resultaat!

Jullie veel plannen voor 't weekend?
Fijn Weekend!! 
Liefs, Heidi

(Oh ja, ik denk dat ik maar gewoon begin met
haken...)

20 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijk weekend! ga ik ook een paar dingen van doen! Geniet ervan! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bekend verschijnsel, teveel ideeën en daardoor juist besluiteloos.... Lekker fijn haken hoor! Fijn weekend!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HayHay!
    Ook hier last van teveel ideeën ;-)
    Heel fijn weekend!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha heel herkenbaar!! Ik wil ook altijd te veel. Ik begin met de was, en daarna heb ik tijd genoeg voor een haakwerk en eventueel nog de muts afbreien waar ik mee bezig ben. Het schijnt weer kouder te worden, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo herkenbaar! Ik wil altijd een heleboel en heb dan uiteindelijk niets gedaan omdat ik niet weet waarmee ik zou moeten beginnen. Ik vind de 'samengeraapte' foto's geweldig!
    Fijn weekend! Groetjes, Clarieke
    Ps. Ik heb een give-away op mijn blog, vinden jullie het leuk om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen foto's is ook prima hoor, altijd leuk om te zien! Die kaartjes zijn echt ontzettend leuk geworden. Geniet in ieder geval van je weekend. Ik ga morgen maar weer een blogpost plaatsen. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien is dat wel een goede keuze, kan je ook nog tv kijken... Mooie kaartjes heb je gemaakt. Geniet van je weekend. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's en leuke kaartjes.
    Heb ik ook wel eens, dan heb je zoveel ideeën dat je niet weet waar je moet beginnen.
    Tja gewoon je lijstje afgaan zou ik zeggen ;)
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch een creabea! Fijne foto's heb je gemaakt. Ik zal binnekort ook eens een stukje huis laten zien. Een heel fijn weekend, geniet ervan. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heidi, wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, lekker fleurig! Precies hoe jullie blog er voor staat, super!
    Leuke foto`s ook, tja ik ken het met van alles en nog wat bezig zijn..hihi..succes!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So many things to do, so little time! Herkenbaar! Er zijn zoveel leuke dingen om te doen in het weekeinde dat je vaak niet weet waar je moet beginnen he? Als je nou inderdaad gaat haken en tegelijk de tv aanzet, heb je al 2 dingen van je lijstje gedaan :) Multitasken, maar dan niet zo dat je er stress van krijgt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahah heeeeeel herkenbaar!
    Ik heb vandaag wat foto's gemaakt van jouw leuke gehaakte hangertjes!
    Ben er helemaal weg van!
    Super zijn ze!
    Ze hangen in een bos bloesemtakken (volgens mij heet dat zo haha) hou de blog even in de gaten voor het geval je niks te doen hebt ;) haha.
    Geniet van je weekend meis!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh wat een leuke kaartjes. LOVE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken het. Je wilt van alles en uiteindelijk wordt het niet veel. Hoewel, jouw kaartjes zijn heel erg leuk!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes! (die postzegel-stickertjes zijn geinig). Herkenbaar, zoveel willen doen en dan eigenlijk te weinig tijd hebben. Geniet van je vrije weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Genoeg leuke plannen dus! Je kaartjes zien er erg leuk uit.

    Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Herkenbaar inderdaad... Te veel willen en te weinig tijd! De kaartjes zijn superleuk geworden!! Fijne week, X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me een heerlijk weekend!
    Te veel willen doen op te korte tijd :-) Helaas heel herkenbaar!

    Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug, helaas zijn ze altijd te kort!
    Je kaarten zijn ontzettend leuk geworden!! Wou dat ik ook zo creatief was.

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk toch zo,n weekend!!
    Je dekentje word echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....