zondag 9 februari 2014

Ikea & Kringloop - Love...


Ikea en de Kringloop; bij beiden een tijd niet
geweest... En ineens zo'n zin in!
Dus deze week maar weer eens op jacht gegaan...
Nou kon ik ook haast niet wachten om de 
Brakig-collectie van Ikea te bewonderen en 't is
ook echt het bewonderen waard, maar je wordt er 
vooral heelll hebberig van (als ik voor mezelf spreek ;-)).


Maar ik moest keuzes maken en ook nog zorgen dat
manlief niet ging gillen als ik thuis zou komen, 
dussss het werd;
* Een rolletje behang met dat vreselijk leuke 
grafische patroon (6,99 euro)
* Twee opbergdoosjes (zie boven) (samen 6,99 euro)
* Twee schaaltjes (samen 9,95 euro)
* Kussenhoesje (6,99 euro)
En ik heb het goed gedaan, want manlief heeft niet
gegild of iets wat er op lijkt ;-)


Bij de Kringloop scoorde ik de zwarte etagère (1 euro).
Ik sprokkel hier en daar wat zwarte accenten bij elkaar
om ons interieur wat minder zoetig te maken. En ik vind
het eigenlijk wel erg leuk! 
Het gele schaaltje (0,75 cent) en de kop en schotel (2 euro)
heb ik er ook gehaald. En zo zie je; Ikea en Kringloop
combineren perfect met elkaar :-)


Het witte bakje met vogeldekseltjes (0,25 cent) vond ik
vrij fout, maar zo wel grappig. Het meetlint en het
gele wolkje (servettenhouder, leuk is tie hè?!) zijn
van Ikea...

Het kaartje kreeg ik pas van Chrissie :-)


Ben reuze blij met m'n aankopen! En ga nu eens 
bedenken wat ik met het behangrolletje ga doen...

Ook zij scoorde enorm leuke dingen bij Ikea!

En...jullie nog leuke aankopen gedaan
dit weekend?


Liefs, Heidi



30 opmerkingen:

  1. Super leuke spulletjes heb je gescoord, ook bij de kringloop! De felle kleurtjes staan mooi bij dat zwart vind ik. Ik ga er zeker nog langs, is het niet voor mezelf dan vind ik vast iets leuks voor mijn dochtertjes op hun kamer. Fijne dag nog, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Echt goed gescoord! Heerlijk is dat he! Fijne zondag nog! Groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. Hoog tijd om eens naar de Ikea te gaan.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn echt mooie spullen. Ik moet toch echt een keer naar de Ikea binnenkort, geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi allemaal!! ik krijg ook meteen zin om te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige spulletjes heb je gescoord!!
    Ik bracht afgelopen week ook weer een bezoekje aan de kringloopwinkel en vond er echte kringloopgelukjes :-)
    Je ziet ze wel een keertje voorbijkomen op mijn blog!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Behang bij Ikea?
    Ben al weg.....
    O ja, hijg puf....mooi gefotografeerd weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ik moet eens de grens over, want hier verkoopt IKEA die nieuwe collectie niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat mooi! Ik vind dat schaaltje en dat behang met die geometrische patronen zo gaaf!
    Veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er ontzettend gaaf uit! Prachtige aanwinsten :)
    Fijne avond! Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ja, gisteren net met man bij de Ikea geweest. Wij vonden het behang en servies ook zo leuk. Niet gekocht. Het werd een sla centrifuge en twee afwasborstels (!?!), maar we houden het behangetje zeker in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh leuk! Ik ben al heel lang niet bij de Ikea geweest.. Ver weg hier.. :(
    Je aankopen zijn super! Erg mooi ook hoe je ze op de foto hebt gezet!
    Liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spullen en super foto's. Leuk hoe oud en nieuw samen kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie aankopen! Beiden: bij Ikea en kringloop! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke spulletjes heb je gescoord! Ik moet ook maar weer eens gauw naar de Ikea :-)

    Fijne week!

    madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie aankoopjes. Ik heb ook al het een en ander van de Brakig-collectie in huis, want wat is dat toch een gave collectie.
    Je kringloop aankoopjes zijn ook erg leuk. Dat gele kommetje past mooi bij die van Ikea.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi. Wat een heerlijke plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige combi inderdaad! Al staan kringloopspulletjes natuurlijk bij alle stijlen ;-)
    Geweldige dingetjes heb je gekocht, die doosjes zijn ook errug leuk.
    Mooie foto's enne ik heb dat ook met zwart, in hele kleine porties vind je het tegenwoordig ook steeds meer bij ons in huis... Geeft net wat meer pit aan onze snoepkleurtjes hè?
    Lief dat je mijn blog ook nog vermeld hebt. Fijne nieuwe week! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, nog antwoord op je vraag... Ik heb heeeeeel veel geshopt dit weekend! Een leuke kleding en schoenenzaak hier in het dorp had uitverkoop (alles voor de helft van de helft!!). Ik heb me laten gaan ;-) hihi. Voorlopig kan ik even vooruit! X

      Verwijderen
    2. Foutje op mijn blog is aangepast, je kunt de kaartjes nu wel printen als het goed is.
      Dank dat je me erop wees :-) xx

      Verwijderen
  19. Wat een leuke, vrolijke foto's zo. Ik word er ook wel heel hebberig van!!!! Erg leuke dingen allemaal!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er vrolijk uit en alles past zo leuk bijelkaar en helemaal bij jullie.... lekker fris ben benieuwd wat je met dat rolletje gaat doen .... ook ik heb wat aankopen gedaan maar dan natuurlijk ik onze stijl ...wens je een fine week toe ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk he die nieuwe serie van Ikea, heb zelf een kussenhoes gekocht.
    Maar was idd moeilijk kiezen.
    Je kringloop aankoopjes zijn ook mooi.
    Trouwens ik heb een vraag over oud servies van de kringloop, volgens mij koop jij dit ook wel eens.
    Zou je mijn nieuwste blog eens willen lezen en eventueel willen reageren?
    Je zou me erg helpen.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik lees zoveel over de nieuwe lijn van Ikea, ik moet er bijna heen.....
    Superleuk hoe je alles gestyled hebt voor de foto's, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dat grafische patroontje is helemaal hot ! en fout..??? dat bakje met vogeltje haha dat is helemaal in volgens mij... witte vogeltjes. ik vind het super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OOOOHHHHH Heeeeeeel mooi allemaal!
    Ook ik word hier heel hebberig van :-)
    Genietze van je mooie aankoopjes!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohh wat leuk!! Ik krijg meteen zin om weer lekker te kringlopen misschien zaag weer :) bedoel zaterdag ik op de iPad en dat typt nogal onhandig soms ;). Xxxx Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik was te snel geniet van je aanloopjes! En trouwens die kaart is leuk! X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh haha ik zie weer allemaal de zelfde dingen voorbij komen :-) Tof!!
    Het behang gaat bij mij in de gang komen!! Van de zomer pas ben ik bang want dan moet de trap ook en de muur en......:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk bij elkaar gecombineerd. En die zwarte etagere voor 1 euro vind ik echt een koopje.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....